دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۷:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

آخرین ‍ جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران در سال ۱۴۰۲ صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ به ریاست فرماندار برگزار شد

آخرین ‍ جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران در سال ۱۴۰۲ صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه 1402 به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه موچش ، معاونین فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بخشداران و دیگر اعضای شورای اداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران؛ صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ در سالن ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  به ریاست فرماندار  به منظور ارزیابی و جمع‌بندی عملکرد ادارات در سال گذشته و برنامه ریزی برای سال پیش رو برگزار شد.

 

ثقفی نیا فرماندار کامیاران  در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در پیش بودن نوروز و سال جدید گفت : در سال ۱۴۰۲ در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم مجموعه فرمانداری، شورای تامین، نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی، شورای اداری شهرستان و هم همشهریان  محترم کامیاران همراه و همگام بودند که ما نتیجه آنرا با حضور پرشور مردم شهرستان در پای صندوق های رای در انتخابات اسفند ماه و انتخاب نمایندگان منتخب دیدیم و این وظیفه ما را در خدمتگزاری بیشتر به این مردم سنگین تر کرده است.

فرماندار کامیاران با بررسی وضعیت ادارات  در پایان سال داشته ، افزود: ادارات بر اساس برنامه کشیک‌های نوروزی خود و برنامه ها را قبل از آغاز سال به فرمانداری اعلام نمایند. وی تصریح کرد : در کنار حضور روزانه کشیک اداری از ۲۹ اسفند و تا ۱۷ فروردین بحث خودمراقبتی و خود حفاظتی که خدایی مد نظر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کامیاران تاکید کرد: ادارات  گزارش تخصیص اعتبارات سال جاری را هرچه سریعتر بصورت کامل و کارشناسی شده به فرمانداری ارائه نمایند.

کیانوش ثقفی نیا بیان کرد : پتانسیل های خوبی در شهرستان وجود دارد که انتظار هست مدیران با داشتن دیدگاه توسعه ای و علمی و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی از این ظرفیت ها در راستای منافع عمومی استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه ضمن توصیه به اعضای شورای اداری مبنی بر حضور به موقع در جلسات ، نظارت کامل بر حوزه کاری و عملکرد و احدها و مراکز تحت مدیریت ، پیگیری امور ، تسهیل گری در کار مراجعین و تکریم آنان ، جذب به موقع اعتبارات و تعامل با سایر دستگاهها ، خواستار  جدیت بیشتر مدیران در پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات شد.

 

در این جلسه علاوه بر سخنرانی امام جمعه موچش ، سرهنگ ملکی فرمانده  سپاه پاسداران کامیاران و سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ، شهردار و مدیر آبفا نیز گزارش کاملی از عملکرد سال گذشته خود با همکاری سایر دستگاه های اجرایی را ارائه نمودند