شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۲۴:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۹ ساعت ۲۰:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری شورای اداری استان کردستان به ریاست استاندار وبا حضور فرماندار کامیاران به صورت ویدئو کنفرانس

صبح روز چهارشنبه 19 مرداد جلسه شورای اداری کردستان به ریاست استاندار و با حضور فرماندار شهرستان های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران صبح روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ جلسه شورای اداری استان به ریاست استاندار وبا حضور رئیس سازمان بازرسی کشورومسئولان استان برگزار شد.

در این جلسه که فرماندار کامیاران ودیگر فرمانداران شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند استاندار کردستان ،  رویکرد و نگاه دستگاه‌های نظارتی در استان را مبتنی بر همکاری و حمایت از ادارات برای بهبود شاخص‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اعلام کرد.

اسماعیل زارعی کوشا گفت : از آغاز به کار دولت همگرایی و همراهی مطلوب دستگاه‌های نظارتی با اجرایی را شاهد هستیم که زمینه ساز پیشبرد سریع امور است.

وی افزود : این همگرایی در کردستان نیز بین ارکان مختلف وجود دارد که در راس آن می توان به نماینده ولی فقیه در استان، شورای تامین، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های نظارتی دیگر اشاره کرد.

استاندار کردستان در ادامه به صدور بیانیه موهن یکی از سران فتنه ۸۸ علیه سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم اشاره و تاکید کرد: ولایت فقیه و شهدا خط قرمز ملت ایران و همه جریان های درون نظام است و هر کس دراین دایره قرار دارد، فارغ از خط و جناح سیاسی باید با اعلام برائت از این مواضع، نسبت به آن موضع گیری کند.