چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۶:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت ۱۶:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران با محوریت گرامیداشت هفته معلم و تکریم مقام معلم در سال ۱۴۰۳/ قدردانی فرماندار از عوامل برگزاری کنکور

اولین نشست شورای آموزش شهرستان کامیاران در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم روز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور ثقفی نیا فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضاء این شورا برگزار شد.

 اولین جلسه شورای آموزش شهرستان کامیاران در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم روز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور ثقفی نیا فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضاء این شورا برگزار شد.

 

 ثقفی نیا فرماندار شهرستان کامیاران با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن هفته معلم و قدردانی از مدیر آموزش و پرورش و عوامل اجرایی آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۳ بیان داشت: مدیریت خوب برگزاری آزمون ، آرامش و راحتی فضاها و مکان های برگزاری کنکور در نوبت اول شایسته تقدیر است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران افزود: هفته معلم امسال باید ویژه دیده شود و در این راستا همکاری تمامی ادارات در برگزاری مراسمات هفته معلم لازم و ضروری است.

وی تصریج کرد : برنامه ریزی شده است تا مدیران ادارات با حضور در مدارس از زحمات وتلاش های معلمان و فرهنگیان تقدیر به عمل آورند.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت مقام معلم خواستار برگزاری ویژه برنامه هایی در جهت تکریم این عزیزان شد.

 ثقفی نیا در پایان سخنان خود بیان داشت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات ویژه ای برای کمک به اتمام تعدادی از پروژه های نیمه کاره آموزش و پرورش شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

 

مهدی ولی ئی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در ابتدای این نشست به بیان توضیحاتی در خصوص مصوبات جلسه قبلی این شورا پرداخت.

وی همچنین با اشاره به روند و تغییراتی که در برگزاری کنکور نوبت اول امسال انجام شده بود پرداخت و بیان داشت: خوشبختانه با تغییر مکان برگزاری آزمون سراسری، شاهد تاثیر مثبت آن و ایجاد جو روانی بسیار خوب و فضایی توام با آرامش بودیم و همچنین تغییر مثبت دیگری که اتفاق افتاد حضور اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در حوزه های برگزاری کنکور بود.

ولی ئی در ادامه به بیان اقدامات و شیوه نامه گرامیداشت هفته معلم پرداخت و افزود: امسال تلاش بر آن است که علاوه بر اجرای این شیوه نامه، زنگ سپاس معلم در مدارس روستایی، برگزاری مراسم شهرستانی در دوازدهم اردیبهشت ماه، دورهمی کل فرهنگیان و اعضای خانواده آنان در سالن اجتماعات روباز فرهنگسرا و همچنین دورهمی بازنشستگان سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در تالار پذیرایی نوبهار داشته باشیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کامیاران در ادامه نیز به پروژه های نیمه تمام این مدیریت اشاره کرد و گزارشی از مقاوم سازی و بازسازی مدرسه تخریبی روستای سریز و تبدیل آن به دبیرستان و مرکز اقامتی ارائه داد و تصریح کرد: این روستا به دلیل دوری و جاده دسترسی نامناسب، امکان تردد برای دانش آموزان و فرهنگیان در آن بسیار سخت است و این موضوع خود عاملی برای ترک تحصیل دانش آموزان دختر دبیرستانی است و امیدواریم با اقداماتی که شده است بتوانیم دبیرستانی در این روستا تعریف و همچنین امکان اقامت برای فرهنگیان عزیز را فراهم کرده باشیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران همچنین گزارشی از لکه های آموزشی برای ایجاد مدرسه و همچنین زیبا سازی معابر و دیوارهای بیرونی مدارس شهرستان ارائه داد و از برگزاری نشست بعدی شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در ده روز آینده در مرکز اقامتی رفاهی شهید سلیمانی روستای کاشتر و با محوریت امتحانات نهایی و ایجاد مدارس هیات امنایی خبر داد.