یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۵۹:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۹ ساعت ۱۶:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی به منظور آسفالت وبهسازی راههای روستایی در شهرستان کامیاران با حضور فرماندار و مدیر کل راهداری کردستان برگزار شد

روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 ، نشستی با حضور فرماندار کامیاران و مدیر کل راهداری استان به منظور هماهنگی جهت آسفالت و بهسازی راههای روستایی و تسریع در اجرای پروژه های راه درسطح شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ، نشستی با حضور فرماندار کامیاران و مدیر کل راهداری استان به منظور هماهنگی جهت آسفالت و بهسازی راههای روستایی و تسریع در اجرای پروژه های راه درسطح شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

کیانوش ثقفی نیا با بیان اهمیت آسفالت راههای روستایی به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی و تاثیر گذار در تحقق شعار سال از تخصیص ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به این بخش از اعتبارات سال ۱۴۰۲ و پیش بینی اعتبار تکمیلی از اعتبارات سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود : با عنایت به پیگیری های به عمل آمده انتظار هست بالغ بر ۲۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان  در سال جاری آسفالت شود.

فرماندار شهرستان کامیاران همچنین از اجرای دیگر طرح ها از جمله مناسب سازی مسیرها و حذف نقاط حادثه خیز با پیگیر های به عمل آمده خبر داد و اظهار امیدواری کرد : با تعامل و همکاری شایسته شاهد افزایش قابل ملاحظه ای در زمینه آسفالت راههای روستایی و اجرای دیرگ طرح های راه در سال جاری باشیم.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به پیگیری جدی فرماندار شهرستان کامیاران ، اجرا و پیشرفت طرح های راه در این شهرستان را مناسب ارزیابی و از تداوم آسفالت و بهسازی مسیرهای روستایی در کامیاران خبر داد.

فرزاد حسنی به تلاش های مجموعه راهداری در جهت اجرای طرح های راه به ویژه در حوزه راههای روستایی استان اشاره کرد و گفت : با هدف بهسازی و آسفالت راهها در سطح استان در سال گذشته ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود : پیگیری لازم جهت تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه های راه با اولویت راههای روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام صورت خواهد گرفت.