یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۵۹:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۹ ساعت ۱۶:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران : دومین دوره مسابقات کشوری دو کوهستان «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می شود

ثقفی نیا در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری دو کوهستان که با حضور معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار ، بخشدار مرکزی ، نمایندگان سپاه و انتظامی ، رئیس ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و نمایندگان ادارات برگزار شد ، اعلام کرد : دومین دوره مسابقات کشوری دو کوهستان «اسکای رانینگ»  در روز جمعه 14 اردیبهشت به میزبانی کامیاران برگزار خواهد شد.

ثقفی نیا در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری دو کوهستان که با حضور معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار ، بخشدار مرکزی ، نمایندگان سپاه و انتظامی ، رئیس ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و نمایندگان ادارات برگزار شد ، اعلام کرد : دومین دوره مسابقات کشوری دو کوهستان «اسکای رانینگ»  در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به میزبانی کامیاران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های طبیعی و خدادای لازم جهت برگزاری این قبیل مسابقات و همکاری خوب دستگاههای شهرستانی ، اظهار امیدواری کرد : با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح ملی به میزبانی این شهرستان کماکان ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان کامیاران خاطر نشان کرد : این رقابت‌ها در دو رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال و بالاتر از ۴۵ سال در دو بخش بانوان و آقایان در مسافت تقریبی ۲۵ کیلومتر با ارتفاع حدود هزار متر از روستای تاریخی پالنگان آغاز و در روستای تنگی ور از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران به پایان خواهد رسید.

مسئولان ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی شهرستان در این جلسه به اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی در این شهرستان اشاره و اعلام کردند : مسیر مناسب و شرایط خوب کامیاران برای میزبانی باعث استقبال ورزشکاران حرفه ای این رشته جهت حضور در این مسابقات شده است که در دومین دوره این مسابقات تا کنون بالغ بر ۹۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور آمادگی خود را برای رقابت اعلام کرده اند.