جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۷:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۲۷ ساعت ۱۵:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به ریاست فرماندار شهرستان کامیاران

جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در شهرستان کامیاران به ریاست ثقفی نیا فرماندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ، معاون فرهنگی سپاه ، نماینده فراجا ، مدیر تبلیغات اسلامی و سایر اعضاء روز سه شنبه 27 شهریور 1403 در محل فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به ریاست فرماندار شهرستان کامیاران
تاکید فرماندار شهرستان مبنی بر همراهی ادارات در برگزاری هرچه بهتر برنامه های این ایام

جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در شهرستان کامیاران به ریاست ثقفی نیا فرماندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ، معاون فرهنگی سپاه ، نماینده فراجا ، مدیر تبلیغات اسلامی و سایر اعضاء روز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ در محل فرمانداری برگزار شد.
ثقفی نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت : تقارن این ایام نیازمند هماهنگی شایسته به منظور برگزاری با شکوه برنامه ها با حضور مردم است.
وی افزود : دفاع مقدس که با تکیه بر رشادت های جوانانی که پیرو مکتب اسلام وپیامبر (ص) بودند و با دستان خالی در برابر دشمنان و قدرت های شیظانی شکل گرفت برای همیشه در تاریخ پرافتخار کشورمان ماندگار خواهد بود.
فرماندار شهرستان ضمن تاکید لازم مبنی بر برگزاری با شکوه مراسم های این ایام و تبیین وقایع و مفاهیم دفاع مقدس اظهار داشت : تجلیل از پیشکسوتان افتخار آفرین کامیارانی در دوران دفاع مقدس ، رژه موتوری ، عطر افشانی گلزار شهداء ، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران ، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ، به صدا در آوردن زنگ مقاومت ، برپایی نمایشگاه و برگزاری یادواره شهداء بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس است که انتظار هست ادارات در اجرای این برنامه ها همکاری وهماهنگی لازم داشته باشند.
در ابتدای این نشست دستورالعمل های مربوطه و شرح وظایف ادارات توسط باتمانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تشریح شد.