چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۵:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۳ ساعت ۱۵:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

با حضور فرماندار کامیاران : بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات اهالی گلیان ، میرگسار و پیرباخ در میز خدمت مسجد جامع روستای گلیان بخش مرکزی شهرستان

فرماندار شهرستان کامیاران در میز خدمت روستای گلیان بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت توسعه مناطق روستایی گفت : در این راستا و در دو سال اخیر بیشترین اعتبار از سوی کمیته برنامه ریزی در فرمانداری به حوزه راهداری به ویژه آسفالت و بهسازی راههای روستایی اختصاص یافته است.

با حضور فرماندار شهرستان ، بخشدار مرکزی ، رئیس شورای شهرستان و مسئولان ادارات روز پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ میز خدمت دستگاههای اجرایی در محل مسجد جامع روستای گلیان با شرکت اهالی گلیان ، میرگسار و پیرباخ از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این برنامه گفت : هدف از برپایی میز خدمت در روستاهای دور افتاده که مورد تاکید است ، دیدار با مردم شریف این مناطق ، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات و ارائه خدمات لازم به اهالی محترم با هدف پیشگیری از تردد غیر ضرور جهت پیگیری امور اداری است.
ثقفی نیا افزود : توسعه مناطق روستایی به عنوان قطب تولید از اولویت ها بوده و بر همین اساس پیگیری های لازم به منظور اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در این مناطق صورت گرفته است.
وی به مهمترین خدمات مورد نیاز مناطق روستایی از جمله آسفالت وبهسازی راههای روستایی ، تامین آب شرب پایدار ، اجرای طرح های هادی و کشاورزی و نقش آنها در توسعه این مناطق اشاره و تصریح کرد : در دوسال اخیر بیشترین اعتبار به حوزه راهداری به ویژه آسفالت و بهسازی راههای روستایی اختصاص یافته و در مرحل بعدی آب شرب قرار داشته است.
فرماندار شهرستان در خاتمه با بیان اینکه روستای گلیان رنگین به خون شهید روحانی و دانش آموز است ، بر پیگیری خواسته های مردم این روستا و دیگر روستاهای این منطقه از قبیل ساماندهی آب شرب ، آماده سازی زمین ورزشی ، بهسازی راه و دیگر موارد تاکید کرد.