جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ , ۰۴:۵۵:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲ ساعت ۱۵:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

دیدار و نشست صمیمی فرماندار شهرستان با امام جمعه جدید کامیاران 

ثقفی نیا فرماندار به همراه سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان و سرپرست بنیاد شهید با حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین اسدی امام جمعه جدید کامیاران دیدار و برای نامبرده در این سمت آرزوی موفقیت نمودند.

امروز دوشنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ ، ثقفی نیا فرماندار به همراه سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان و سرپرست بنیاد شهید با حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین اسدی امام جمعه جدید کامیاران دیدار و برای نامبرده در این سمت آرزوی موفقیت نمودند.

فرماندار شهرستان در این دیدار به اثرات مثبت نماز جمعه در تلطیف روح و جان و شستن دل از آلودگیها و زدودن زنگار معصیت از قلب  و برکات آن در ایجاد نشاط معنوی و همبستگی جمعی پرداخت و اظهار داشت : با دید مثبتی که آمام جمعه جدید کامیاران دارند ان شاء الله روز به روز شاهد ارتقاء جایگاه نماز جمعه خواهیم بود.
وی افزود : یکی از مهمترین برنامه های اسلام که در تقویت پایه‌های ایمان  تاثیر فوق العاده‌ دارد نماز جمعه و امور مربوط به آن است.
ثقفی نیا تصریح کرد : جایگاه و مکان نماز جمعه متعلق به همه مسلمین است و تریبون نماز جمعه هم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب می تواند تحکیم مودت و اتحاد بین مسلمانان را رقم بزند.
فرماندار شهرستان کامیاران با اشاره به شرایط و موقعیت کشور و لزوم وفاق و همدلی تمام ارکان گفت : تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب و گرانبها در این زمینه با رسیدگی به امور دینی ، تقویت وحدت و همدلی و بیان خدمات نظام اسلامی با هدف امید آفرینی است.
ثقفی نیا در خاتمه اظهار امیدواری نمود : حضور و ارشادات امام جمعه جدید شهرستان کامیاران در نشست ها و برنامه های فرهنگی و معنوی موجب تقویت وحدت و پر بارشدن این قبیل برنامه ها شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی امام جمعه جدید کامیاران با قدردانی از محبت و اظهار لطف مردم شریف و مسئولان و حمایت های آنان ، آمادگی خود را جهت همراهی با مجموعه شهرستان به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و تقویت وحدت و همدلی اعلام نمود.

 

دوشنبه : ۲ مهر ۱۴۰۳