پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۱:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۸ ساعت ۱۴:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران : شرایط لازم برای تردد ایمن دانش آموزان در معابر ومسیرهای منتهی به مدارس فراهم شود

جلسه شورای ترافیک شهرستان کامیاران به منظور هماهنگی در آستانه بازگشایی مدارس با ریاست ثقفی نیا فرماندار و با حضور جانشین انتظامی ، رئیس راهور ، شهردار ، رئیس راه و شهرسازی و نماینده آموزش و پرورش و دیگر ادارات عضو این شورا ، ظهر روز یکشنبه 18 شهریور در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه شورای ترافیک شهرستان کامیاران به منظور هماهنگی در  آستانه بازگشایی مدارس با ریاست ثقفی نیا فرماندار و با حضور جانشین انتظامی ، رئیس راهور ، شهردار ، رئیس راه و شهرسازی و نماینده آموزش و پرورش و دیگر ادارات عضو این شورا ، ظهر روز یکشنبه ۱۸ شهریور در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم تاکید کرد و گفت : با هماهنگی بین اعضای شورای ترافیک زمینه تردد ایمن دانش آموزان در معابر فراهم شود.

ثقفی نیا با بیان اینکه در زمان حضور دانش آموزان در ساعت هایی از روز شاهد افزایش بار ترافیکی خواهیم بود ، افزود : با هدف ساماندهی این بار ترافیکی و پیشگیری از هرگونه مشکل با نظارت آموزش و پرورش نواقص معابر و مسیرهای منتهی به مدارس شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی افزود : ساماندهی سرویس مدارس ، هماهنگی بیشتر بین والدین و مدرسه ،  بررسی صلاحیت رانندگان سرویس و اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص نحوه بازگشایی مدارس ضروری است تا خانواده ها و دانش آموزان بدون کوچکترین دغدغه سال تحصیلی جدید را آغاز نمایند.

فرماندار شهرستان در خاتمه با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان شهرستان خواستار نصب ، اصلاح ، نوسازی و رنگ آمیزی علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی خیابان و جاده ها در اسرع وقت شد.