دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۳۳:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۳ ساعت ۱۴:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

به ریاست فرماندار سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران در سال جاری برگزار شد

به ریاست فرماندار سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران در سال جاری برگزار شد

فرماندار شهرستان کامیاران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت : با فعالیت های فرهنگی پیامدهای مخرب مواد مخدر برای آحاد جامعه تبیین شود.

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال جاری به ریاست ثقفی نیا فرماندار و با حضور معاون سیاسی واجتماعی فرماندار ، نمایندگان دادستانی و انتظامی ، دبیر شورا و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان در این نشست آگاه سازی جامعه از خطرات و مضرات موادمخدر  را بهترین راه پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد با هماهنگی و همکاری و تلاش شبان روزی تمامی اعضای این شورا را ضروری دانست و گفت: در بحث فرهنگ سازی و آموزش از ظرفیت های مردمی استفاده و در جهت مقابله به نحوی برنامه ریزی شود تا فضای فعالیت تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر ناامن شود .
کیانوش تقفی نیا با بیان ضررها و آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر و اعتیاد افزود : دستگاههای مربوطه برای مقابله با مواد مخدر در هر زمان و مکانی برنامه ریزی به روز و کار آمد تری داشته باشند و با پیگیری امورات مربوط ، فعال نمودن کمیته ها ، زمینه اجرای مصوبات را فراهم نمایند.

در ادامه باتمانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری با بیان اینکه نجات جامعه و جوانان از معضل اعتیاد وظیفه ای ملی است خواستار همکاری و همدلی بیشتر مسوولان شهرستان شد و بیان داشت:  امروزه نقش منفی و مخرب استعمال مواد مخدر و روان گردان در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود : این پدیده شوم ضمن این که باعث میشود بخش مهمی از نیروی فعال و خلاق جامعه از ایفای نقش خود در جامعه باز ماند زمینه ساز ارتکاب جرایم و معضلات دیگری نیز برای جامعه می گردد.
در ادامه این جلسه مسئولان کمیته های چهارگانه و دبیر شورا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود و همچنین مصوبات نشست های قبلی را بیان داشتند.