پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۱:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۱ ساعت ۲۲:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در جلسه شورای اداری اعلام کرد : مجموع اعتبارات شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان است

جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران روز شنبه 20 مرداد در محل کانون ولایت و با حضور سالار مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده انتظامی ، رئیس دادگستری ، معاونین فرماندار و مسئولان ادارات برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران روز شنبه ۲۰ مرداد در محل کانون ولایت و با  حضور سالار مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده انتظامی ، رئیس دادگستری ، معاونین فرماندار و مسئولان ادارات برگزار شد.

ثقفی نیا در این نشست با قدردانی از همکاری وتعامل شورای تامین و شورای اداری در پیشبرد اهداف و برنامه ها ، گفت : مجموع اعتبارات سال جاری شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد.

وی اولویت بندی توزیع اعتبارات را ضروری برشمرد وافزود : توزیع اعتبارات در شهرستان در راستای تحقق ” جهش تولید با مشارکت مردم ” می باشد .

فرماندار کامیاران خاطر نشان کرد : تکمیل ایستگاههای پمپاژ ودیگر طرح های کشاورزی به عنوان مهمترین عامل تولید و اشتغال در شهرستان ، تکمیل پروژه های آبرسانی به منظور تامین آب پایدار نقاط شهری و روستایی ، بهسازی و آسفالت راهها ، طرح های بنیاد مسکن و بهداشت و درمان از اولویت ها در پیش بینی اعتبار لازم قرار دارند.

ثقفی نیا در ادامه با اشاره به گستردگی موقعیت جغرافیایی شهرستان و لزوم دسترسی آسان مردم شریف نقاط دور افتاده به خدمات اداری از برنامه ریزی برای افزایش تعداد بخش های شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت و همراهی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی این مهم تحقق یابد.

فرماندار کامیاران سپس به بیان اهمیت  تکمیل پروژه های بزرگ و نیمه تمام از جمله کریدور بزرگراهی واقع در مسیر شهرستان پرداخت و خواستار پیگیری اعتبار مورد نیاز این پروژه ها در سطح ملی شد.

رئیس شورای اداری شهرستان کامیاران بر لزوم ارائه خدمات تا آخرین لحظه حضور در مسند مدیریت را ضروری بر شمرد و از مدیران خواست نهایت تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.

 

سالار مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی :

تخصیص سهم  واقعی آب کشاورزی و آب شرب از منابع آبی سدها با تمام توان پیگیری می شود

 

سالار مرادی نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت وحدت و همدلی مجلس و دولت در جهت خدمت به مردم گفت : مجمع نمایندگان استان برای خدمت رسانی شایسته به مردم متحد و همدل هستند.

وی با اشاره به برخی رایزنی های صورت گرفته در سطح ملی به منظور توجه به شایسته سالاری و توسعه نقاط مختلف استان و شهرستان افزود : برای رسیدن به نقطه مطلوب لازم است نهایت تلاش خود را بکار گیریم و در این راستا از تمام ظرفیت ها بهره گیری خواهد شد.

مرادی در ادامه با بیان برخی از پتانسیل های شهرستان در بحث تولید واشتغال ، اظهار داشت : کشاورزی به عنوان ظرفیت مهم تولید و اشتغال شهرستان مطرح بوده و در نظر داریم با فعال سازی ایستگاههای پمپاژ سهم کامل بخش کشاورزی و حتی آب شرب را از منابع آبی سد های گاوشان و ژاوه در بخش مرکزی و موچش دریافت نماییم.

نماینده مردم در مجلس وشورای اسلامی در خصوص پروژه ها و برنامه های مربوط به شهرستان اظهار داشت : حمایت از طرح ها و ایده های اشتغالزا ، تکمیل طرح های راه ، کشاورزی ، ورزشی ، بهداشتی و درمانی ، افزایش تعداد بخش ها و نظارت بر عملکرد مدیران در جهت ایجاد رضایتمندی مردم از مواردی است که با همکاری دیگر نمایندگان محترم پیگیری خواهد شد.

 

مهدوی رئیس داگستری شهرستان در این جلسه به تشریح برخی از مباحث حقوقی پرداخت و از مسئولان خواست قبل از صدور هرگونه رای با ارائه مستندات و مدارک نسبت به دفاع از حق و حقوق دستگاه تحت مدیریت خود اهتمام نمایند.

رئیس دادگستری شهرستان در ادامه با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وجود استعدادهای خوب در رشته های مختلف خواستار حمایت از ورزش شد.

 

گفتنی است در این نشست تعدادی از خیرین با هدف حمایت از ورزش به ویژه تیم فوتبال بانوان که در لیگ کشوری بازی می کند حضور داشتند.