پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۹:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۱ ساعت ۲۲:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

در گرامیداشت روز خبرنگار : تجلیل از خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی شهرستان کامیاران

فرماندار کامیاران در نشست تجلیل از فعالان رسانه ای این شهرستان گفت : اصحاب رسانه رسالت بزرگی در بیان اخبار و و قایع و اطلاع رسانی برنامه های شهرستان دارند.

روز شنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ ، به مناسبت روز خبرنگار نشستی با حضور ثقفی نیا فرماندار ، ، معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری ، شهردار و رئیس ارشاد اسلامی با هدف تجلیل از خبرنگاران و جمعی از فعالان عرصه اطلاع رسانی برگزار شد.

 

فرماندار کامیاران در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و اهل قلم و تبریک روز خبرنگار  گفت : تلاش و رسالت خطیر اصحاب رسانه شهرستان در جهت اطلاع رسانی و انعکاس شفاف اخبار ، وقایع ، رویدادها و خدمات شایسته تقدیر است.

ثقفی نیا افزود : تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان می تواند نوید بخش توسعه هرچه بیشتر شهرستان باشد.

فرماندار کامیاران در ادامه به برخی از اقدامات در زمینه های عمرانی و خدماتی اشاره و بیان کرد : بر اساس اولویت کاری در سال ۱۴۰۲ در توزیع اعتبارات از سوی فرمانداری پروژه های آب شرب و بهسازی و  آسفالت راهها به صورت ویژه دیده شدند تا شاهد بهبود وضعیت در این دو حوزه به عنوان مطالبات مردمی باشیم و در سال جاری نیز این موارد کماکان جزو اولویت ها خواهد بود.

وی تصریح کرد : در بحث آب شرب با انجام برخی اقدامات و مقایسه نسبت به مدت مشابه علیرغم وجود گرمای شدید ، قطعی برق ، افزایش مشترکین و افزایش مصرف ، قطعی برنامه ریزی شده نداشته ایم و عوامل مذکور در قطعی ناخواسته و کاهش فشار دخیل بوده که امیدواریم با تکمیل پروژه های آب شرب ، همراهی شهروندان عزیز مدیریت مصرف و صرفه جویی لازم این مسائل به حداقل برسد.

ثقفی نیا در زمینه پروژه های آسفالت و بهسازی راهها و رفع نقاط حادثه خیز نیز اظهار داشت : در این راستا نیز با پیگیری فرمانداری اقدامات خوبی صورت گرفته که در سال جاری نیز اجرای این پروژه ها مد نظر خواهد بود.

فرماندار شهرستان در ادامه بر لزوم صحت سنجی اخبار و وقایع و پیگیری اقدامات و برنامه ها قبل از انتشار از منابع مربوطه تاکید کرد.

 

در ابتدای این نشست معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری به سختی و اهمیت کار خبرنگاری و فعالیت در زمینه اطلاع رسانی پرداخت و برای تلاشگران این عرصه آرزوی موفقیت نمود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز با بیان وظایف خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی از آمادگی لازم برای پیگیری فعالیت فعالان عرصه اطلاع رسانی به عنوان خبرنگار خبرگزاری ها با هدف قرار گرفتن در چتر حمایتی ارشاد شد.