پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۳:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۱۷ ساعت ۱۲:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار کامیاران به مناسبت روز خبرنگار

کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها نقش اثرگذاری در ایجاد نشاط اجتماعی با اطلاع رسانی پتانسیل ها و خدمات صورت گرفته دارند.

پیام تبریک فرماندار کامیاران به مناسبت روز خبرنگار

بسمه تعالی

خبرنگاران طلیعه داران عرصه دانش و آگاهی بخشی در عصر انفجار اطلاعات هستند و ارزش کار سخت و طاقت فرسای خبرنگاری بر هیچکس پوشیده نیست.
در تقویم کشورمان ۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار متعهد، مسووليت پذير، شجاع، پرتلاش و آزاده « شهيد محمود صارمي» به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.
بدون شک این قشر عزیز در پيشرفت، بالندگي و توسعه جوامع با مطالبه گري خردمندانه، اخلاق مدارانه و آگاهانه كه با صداقت، امانتداري و وظيفه شناسي همراه است سهیم هستند و با اطلاع رساني و آگاهي بخشي دلسوزانه ، مسووليت پذيري اجتماعي، انتقال سريع و صحيح حقايق و وقايع به عنوان صاحبان قلم و واسطه میان مردم و مسئولین و تحمل سختی‌ها هیچ گاه از رسالت متعالی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه دریغ نمی کنند و با معرفی زیبایی ها و خدمات ارزشمند در ایجاد شور و نشاط اجتماعی اثر گذارند.
اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن شهید بزگ عرصه اطلاع رساني و دیگر شهداي قلم و آگاهي، “روز خبرنگار” را به یکایک خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم به ویژه زحمت کشان این عرصه در شهرستان کامیاران که همواره دغدغه مند توسعه دیارمان هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، توفیق روزافزون و عزت‌مندی این قشر فرهیخته و زحمت کش را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

ثقفی نیا
فرماندار