چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۹:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۲۴ ساعت ۱۵:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان کامیاران تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت

فرماندار شهرستان کامیاران تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت.

” ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة”

قیام عاشورا الهام بخش ملت های مقاوم و ایستاده در برابر ظلم و اساس تحول و بیداری بوده و انقلاب اسلامی برگرفته از آن قیام تاریخ ساز شکل گرفته است .

یقینا آن حماسه و قیام حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش  ،بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل استبداد در طول تاریخ  است که امروزه همه آزادی خواهان جهان با تاسی از آن واقعه مهم در برابر ظلم از جان خود می گذرند و عاشقانه به وصال حق لبیک می گویند.

تاسوعا و عاشورا به عنوان صحنه رویارویی حق علیه باطل برای همیشه در تاریخ زنده و ماندگار خواهد ماند تا جایی که سالها پس از آن واقعه بزرگ ،  فلسفه آن قیام واثر آن روز به روز بیشتر و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار این راه در جوامع اسلامی و سطح دنیا مطرح تر می شود.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش را به محضر همه مسلمانان جهان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم  متدین شهرستان کامیاران تسلیت عرض می نمایم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران در ماه محرم و قدردانی از زحمات دست اندرکاران ، هیئت ها ودستجات عزاداری در شهرستان ، امیدوارم همواره پیرو راستین آن امام بزرگ و مکتب متعالی عاشورا باشیم.

 

ثقفی نیا

فرماندار