یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۳:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۲۱ ساعت ۰۴:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

با حضور معاون هماهنگی امور اثتصادی استانداری کردستان ، فرماندار کامیاران و جمعی از مدیران استان موانع پیش روی احداث کارخانه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی شهرستان بررسی شد

نشستی با حضور نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان و فرماندار کامیاران ، جمعی از مسئولان استانی و سرمایه گذار بخش خصوصی به منظور رفع مسائل پیش روی اجرای کارخانه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در شهرستان تحت عنوان " دشت سبز لاوین شاهو " در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان :

تسهیل امور سرمایه گذاری در اولویت است

 

علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در نشست رفع موانع اجرای پروژه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در کامیاران  با عنوان شرکت دشت سبز لاوین شاهو ، که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد ، گفت : سرمایه گذاری بخش خصوصی  در راستای تولید و اشتغال حائز اهمیت بوده و عزم جدی در سطح استان به منظور حمایت از سرمایه گذاران وجود دارد.

وی ضمن تاکید لازم مبنی بر تسهیل در امور سرمایه گذاری به عنوان یک اولویت  افزود : استان کردستان پتانسیل های خوبی جهت سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی دارد که حوزه کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیت های مطلوب مطرح است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در ادامه بر لزوم اجرای برخی از زیر ساخت ها به منظور تسریع در احداث کارخانه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی کامیاران اشاره و از مدیران استانی حاضر در این نشست خواست تا نهایت همکاری و همراهی خود را به منظور تکمیل این مجموعه به عمل آورند.

 

 کیانوش ثقفی نیا  فرماندار کامیاران در این نشست و در گزارشی به بخشی از اقدامات در سطح شهرستان به منظور احداث  این کارخانه اشاره کرد و گفت : به منظور تسریع در اجرای این طرح مهم نیازمند همراهی مدیران استانی هستیم.

وی افزود : شهرستان کامیاران به عنوان یکی از قطب های مهم تولید گوجه فرنگی در استان مطرح و احداث کارخانه صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان در راستای حمایت از کشاورزان و جهش تولید با مشارکت مردم ضروری است.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری در اولویت برنامه ها است ، اظهار داشت : با تمام توان در جهت رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

گفتنی است شرکت دشت سبز لاوین شاهو از زیر محموعه های روژین تاک می باشد که با مدیریت مظفر عبداله با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حال احداث کارخانه صنایع تبدیلی در بخش مرکزی شهرستان می باشد که در صورت اجرای کامل طرح ، محصولات متنوعی تولید خواهد کرد.