سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ , ۱۱:۱۲:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۷ ساعت ۱۶:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

مراسم چهلم شهدای خدمت در کامیاران برگزار شد / دعوت ماموستا بهمنی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری جهت حضور در انتخابات جمعه ۸ تیر ماه

با حضور فرماندار شهرستان ، فرماندها ن نظامی و انتظامی ، مسئولان قضایی و اقشار مختلف مراسم چهلم شهدای راه خدمت در کامیاران برگزار شد.

با حضور فرماندار شهرستان ، فرماندها ن نظامی و انتظامی ، مسئولان قضایی و اقشار مختلف مراسم چهلم شهدای راه خدمت در کامیاران برگزار شد.

فرماندار کامیاران در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای راه خدمت گفت : شهید آیت الله رئیسی با شهادت خود در حین خدمت برای همیشه ماندگار شد.

ثقفی نیا افزود : ارادت و علاقه مردم به شهدای راه خدمت نشان دهنده آن است که هر کس خدمتگزار مردم باشد همواره مورد تکریم و افتخار جامعه خواهد بود.

 ماموستا اقبال بهمنی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران این مراسم به دستاوردهای دولت سیزدهم با مدیریت شهید آیت الله رئیسی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی پرداخت و گفت : دولت سیزدهم اقتدار و عظمت ایران اسلامی را با تکیه بر توانائیهای داخلی و سر لوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری افزایش داد.

وی در ادامه افزود : امروزه اقتدار ایران اسلامی در منطقه باعث شده است تا دشمنان نتوانند چشم طمع به خاک کشورمان داشته باشند و ما باید برای حفظ این اقتدار راه و مسیری که دولت شهید آیت الله رئیسی ترسیم کرده بود ادامه دهیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه اشاره و اظهار کرد : در کشورما مردم در تعیین مسئولان خود بر اساس سه اصل جمهوریت ، استقلال و آزادی نقش آفرین هستند.

وی  حضور حداکثری در پای صندوق های رای را ضامن حفظ و اقتدار بیشتر ایران اسلامی بر شمرد و از عموم مردم شریف کردستان دعوت کرد تا با مشارکت گسترده خود در این انتخابات باعث داوم ، قوام واقتدار بیشتر نظام اسلامی شوند.

ماموستا اقبال بهمنی در خاتمه بیان داشت به هر میزان رای رئیس جمهور منتخب بالا باشد خادم بهتری برای مردم خواهد بود و زبان گویاتری در عرصه بین المللی خواهد داشت.

 در ادامه این مراسم قاریان استانی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و فاتحه یاد و خاطره شهدای راه خدمت را گرامی داشتند.