یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۸:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۶ ساعت ۱۴:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

در راستای پویش چله خدمت ؛ افتتاح ۳ باب خانه بهداشت در بخش موچش شهرستان کامیاران

در راستای پویش چله خدمت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای راه خدمت " شهید آیت الله رئیسی و همراهانش " سه باب خانه بهداشت در روستاهای کیله گلان ، گرگر و یمینان بخش موچش با اعتبار 4 میلیارد تومان و با حضور فرماندار کامیاران به بهره برداری رسید.

در راستای پویش چله خدمت و گرامیداشت  یاد وخاطره شهدای راه خدمت ” شهید آیت الله رئیسی و همراهانش ” سه باب خانه بهداشت در روستاهای کیله گلان ، گرگر و یمینان بخش موچش با اعتبار ۴ میلیارد تومان و با حضور فرماندار کامیاران به بهره برداری رسید.

فرماندار کامیاران با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای راه خدمت در مراسم افتتاح این طرح های بهداشتی به اهمیت توسعه و ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی در روستاها پرداخت و گفت : کار ساخت این خانه های بهداشت در دولت سیزدهم آغاز و به پایان رسید.

ثقفی نیا با بیان تلاش های شهید آیت الله رئیسی به منظور ارائه خدمات عادلانه در سطح کشور به ویژه مناطق کم برخوردار در زمینه بهداشتی و درمانی ، اظهار امیدواری کرد : این خدمات کماکان ادامه داشته باشد.

فرماندار کامیاران در خاتمه اظهار داشت : برای احداث این خانه های بهداشت در مجموع مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز از اهتمام لازم جهت توسعه و ارتقاء سطح خدمات بهداشت و درمان در مناطق روستایی خبر داد و گفت : افتتاح ۳ باب خانه بهداشت روستاهای بخش موچش در راستای چله پویش خدمت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت صورت گرفته است.

معیری افزود : این واحدهای بهداشتی که در روستاهای گرگر ، کیله گلان و یمینان بخش موچش واقع شده مجموعا در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر و زیر بنای ۲۸۵ متر مربع احداث گردیده است.