یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۲:۴۳:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۳ ساعت ۱۴:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

با حضور فرماندار کامیاران همایش اصناف و بازاریان شهرستان برگزار شد

فرماندار کامیاران در همایش اصناف و بازاریان این شهرستان با اشاره به نقش این قشر مهم از اجتماع در تحولات و وقایع کشور گفت : نقش اصناف و بازاریان در برگزاری هر چه باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه حائز اهمیت است.

به مناسبت روز اصناف و در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، همایشی با حضور فرماندار ، معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار و جمعی از بازاریان و اصناف شهرستان کامیاران روز شنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۳ در محل فرهنگسرای کامیاران برگزار شد. 

 

فرماندار کامیاران در این همایش با تبریک روز اصناف و قدردانی از خدمات این قشر اثرگذار جامعه گفت :  یکی از جلوه‌های روشن مردمی ، فعالیت و کار در حوزه بازار است.

ثقفی نیا افزود : بازاریان در قالب اتحادیه‌ها و اتاق اصناف تجربه خوبی در همکاری گروهی با انتخاب افراد معتمد به منظور پیگری امور و برنامه هایی کاری خود و بهره مندی از مزایای انتخابات را دارند.

وی تصریح کرد : اصناف و بازاریان در همه تحولات ، مناسبت‌ها و وقایع کشور نقش آفرین بوده و حمایت ها و پشتیبانی آنها نیز در پیشبرد اهداف و برگزاری انتخابات های متعدد مشهود است.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه سال جاری اشاره کرد و از اصناف و بازریان خواست همانطور که در عرصه های مختلف اجتماعی حضوری فعال دارند در این رویداد مهم نیز با مشارکت حدکثری و دعوت از عموم در خلق حماسه دیگر برای کشور عزیزمان سهیم باشند. 

 

در ابتدای این مراسم زارع  معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار با ارائه گزارشی در خصوص خدمات و همراهی اصناف در اجرا و پشتیبانی از برنامه های مختلف  ، در این برهه حساس و سرنوشت ساز  نیز خواستار نقش آفرینی اصناف بازاریان با مشارکت خود و دعوت از آحاد مردم  جهت حضور در صحنه انتخابات و عزت آفرینی برای ایران اسلامی شد.

در پایان این مراسم از اصناف شهرستان تجلیل به عمل آمد.