شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۶:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۷ ساعت ۱۳:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری دومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران با محوریت « تمهید مقدمات امتحانات نهایی » در سالن جلسات مرکز رفاهی اقامتی شهید سلیمانی روستای کاشتر

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در روز 25 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به ریاست فرماندارو با حضور مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا ء با محوریت تمهید مقدمات برگزاری امتحانات نهایی، در سالن جلسات مرکز رفاهی اقامتی شهید سلیمانی روستای کاشتر برگزار شد.

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در روز ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به ریاست فرماندارو با حضور مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا ء با محوریت تمهید مقدمات برگزاری امتحانات نهایی، در سالن جلسات مرکز رفاهی اقامتی شهید سلیمانی روستای کاشتر برگزار شد.

ثقفی نیا فرماندار شهرستان کامیاران ضمن تبریک دهه کرامت ، بر اتمام پروژه های آموزشی نیمه تمام در سال جاری و آتی با توجه به اولویت بندی اهمیت پروژه ها تاکید کرد.

وی به اهمیت جلب حمایت خیرین درامر مدرسه سازی اشاره کرد و افزود :  با برگزاری نشست با افراد خیر و صاحب نفوذ در راستای مدرسه سازی و اتمام پروژه های آموزش و پرورش به عنوان خدمات خیر و ارزشمند تلاش شود.

وی همچنین ضمن تاکید بر همکاری تمامی دستگاه ها با آموزش و پرورش شهرستان کامیاران جهت تمهید مقدمات هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی، تصریح کرد: با نگرش مثبت شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران و جامعه عزیز فرهنگیان انشالله شاهد برگزاری امتحانات نهایی خیلی خوب در فضایی توأم با آرامش و به دور از هر گونه حواشی  باشیم.

 

مهدی ولی ئی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در ابتدای نشست ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر، به اقدامات صورت گرفته در راستای انجام مصوبات جلسه قبلی شورای آموزش و پرورش شهرستان از جمله برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام، تلاش های انجام شده برای ایجاد کمیته خیرین مدرسه ساز شهرستان کامیاران جهت استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز استان و کشور و اضافه کردن سرانه های آموزشی به کامیاران، برنامه ریزی و تمهید مقدمات رنگ آمیزی و زیبا سازی دیوارهای مدارس و همچنین اقدامات و برنامه های هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم در شهرستان کامیاران اشاره کرد.

ولی ئی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن امتحانات پایانی و امتحانات نهایی بعنوان سنجش ملی و کشوری اشاره کرد و در راستای اهمیت این امتحانات برای سرنوشت و آینده دانش آموزان شهرستان تصریح کرد: این امتحانات به خاطر تاثیری که دارند، خود به نوعی کنکور هستند و در ایام امتحانات ما هر روز شاهد برگزاری یک کنکور هستیم و این خود نیازمند تمهید مقدمات برگزاری این امتحانات و همچنین نیازمند توجه، وحدت و همدلی و همکاری تمامی ادارات و ارگان های سطح شهر کامیاران برای برگزاری هر چه بهتر این امتحانات است.

وی همچنین از برگزاری همایش های جمع بندی ویژه امتحانات نهایی در روزهای پایانی اردیبهشت ماه از روزهای سه شنبه لغایت پنج شنبه هفته جاری و استقبال پرشور دانش آموزان از این همایش خبر داد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کامیاران همچنین از نیازمندی شهرستان کامیاران به ایجاد مدارس هیات امنایی در فضایی متناسب با این مدارس و همچنین ایجاد دبیرستان دوره دوم شاهد خبر داد و سخنان خود را با لزوم تغییر اسامی بعضی از مدارس سطح شهر و روستا و استفاده از اسامی بومی و همچنین اسامی با مسماتر به پایان رساند.

لازم به ذکر است در این نشست چندین موضوع با توجه به اهمیت دستورکار جلسه به تصویب اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان کامیاران رسید.