شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۵:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۵ ساعت ۱۷:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان گفت : با اتخاذ تدابیر لازم فضا برای فعالیت فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر نا امن شود

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران در سال جاری روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 در محل سالن جلسات فرمانداری و به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری ، نماینده دادستان ، دبیر شورا و دیگر اعضاء برگزار شد.

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران در سال جاری روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات فرمانداری و به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری ، نماینده دادستان ، دبیر شورا و دیگر اعضاء برگزار شد.

کیانوش ثقفی نیا با اشاره به تلاش های صورت گرفته در سال گذشته در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر اظهار داشت : در سال ۱۴۰۲ و در این راستا و همچنین پیشگری از آسیب های اجتماعی طرح یاریگران زندگی اجرایی شد.

وی برگزاری نشست های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، حضور به موقع اعضاء و پیگیری تصمیم های آن را حائز اهمیت دانست و افزود : در بحث پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر انتظار هست به صورت ویژه اقدام و با برگزاری کارگاههای آموزشی سطح آگاهی و حساسیت جامعه و اقشار مختلف نسبت به عواقب و پیامدهای منفی این پدیده شوم  افزایش یابد.

فرماندار شهرستان در پایان بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم به منظور نا امن کردن فضا جهت فعالیت فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید کرد.

در ابتدای این نشست گزارشی از سوی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و سایر اعضاء حاضر در جلسه در خصوص اقدامات سال گذشته این شورا ارائه گردید.