سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۳۴:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۹ ساعت ۱۲:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

اختتامیه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر کردستان در کامیاران برگزار شد

با حضور فرماندار کامیاران، مدیر عامل جمعیت هلا احمر استان ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان هلال احمر شهرستان های استان روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ اختتامیه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر کردستان در کامیاران برگزار شد.

اختتامیه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر به مسافران نوروزی در استان کردستان در کامیاران برگزار شد

فرماندار کامیاران :
خدمت بی منت نیروهای خدوم هلال احمر برای مردم آرام بخش است

فرماندار شهرستان کامیاران در این مراسم با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران گفت : چنین اقدامی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث تقویت غرور ملی و شادی همه ایرانیان شد.
وی در ادامه افزود : خوشبختانه امروز در تمامی بخش ها شاهد انسجام و وحدت در کارها و خدمات رسانی به مردم هستیم که نیروهای هلال احمر بر اساس وظایف تعریف شده عملکرد قابل تقدیری دارند.
ثقفی نیا با بیان اینکه جعیت هلال احمر ایران اسلامی ، آموزش دیده ، ورزیده و پایکار است ، اظهار داشت : حضور پرتوان و موثر این نیروها در عرصه های مختلف  بیانگر توانمندی آنها است.
فرماندار شهرستان کامیاران در خاتمه با آرزوی موفقیت برای نیروهای هلال احمر به پاس خدمات بشر دوستانه در راستای فرمایشات پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد : خدمت بی منت این نیروها برای مردم آرام بخش است و مردم این عزیزان را دوست دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان :
بیش از ۷۰ هزار نفر خدمات بشر دوستانه هلال احمر در ایام نورز را دریافت کردند

پیام جلالی با ابراز خرسندی و تقدیر از اقدام سبزپشان سپاه پاسداران در برخورد با رژیم غاصب صهیونیستی و با اشاره به جنایت این رژیم کودک کش گفت : هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همانند دوران دفاع مقدس در کنارسایر نیروها افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود : این جمعیت با داشتن ۳۵ پایگاه ثابت وسیار در ایام نوروز نسبت به ارائه خدمات بشردوستانه به بیش از ۷۰ هزار نفر اقدام کرده است.
جلالی همچنین از شرکت ۱۳۰۰۰نفر در پویش بهرفت خبر داد و گفت: راهنمایی مسافرین ، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز ، طرح یاس، تست فشار خون، بهره‌مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه نیز از دیگر برنامه های انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در خاتمه  با قدردانی از نیروهای زحمت کش هلال احمر از همراهی سایر مدیران به ویژه فرمانداران با جمعیت هلال احمر در شهرستان ها تقدیر نمود.

در پایان این مراسم از مدیران هلال احمر شهرستان ها واعضای جمعیت جوانان هلال احمر و همکاری شایسته فرماندار کامیاران تقدیر به عمل آمد.

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳