سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۹:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۶ ساعت ۱۲:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

‍ دومین دوره مسابقات دو کوهستان(اسکای رانینگ) در سطح ملی به میزبانی کامیاران برگزار می شود

در نشست فرماندار شهرستان کامیاران با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش و جوانان کردستان از برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری دو کوهستان(اسکای رانینگ) در اواسط اردیبهشت ماه به میزبانی کامیاران و در روستای تاریخی پالنگان خبر داده شد.

فرماندار کامیاران در این نشست به ظرفیت های خوب شهرستان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت : در راستای برگزاری هرچه بهتر رویدادهای مهم فرهنگی ورزشی در سطح ملی به میزبانی این شهرستان همکاری همه جانبه صورت خواهد گرفت.
وی افزود: مجموعه شهرستان با همراهی و همکاری مردم در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ، معرفی استعدادها و افزایش سطح سلامتی جامعه از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت خواهد کرد.
کیانوش ثقفی‌نیا اظهار امیدواری کرد: با توجه به امکانات طبیعی و علاقمندی مردم علاوه بر رقابت‌های اسکای رانینگ و دو کوهستان، شاهد برگزاری مسابقات کشوری سایر رشته‌های دیگر در این شهرستان باشیم.
فرماندار شهرستان کامیاران تصریح کرد : در اجرای برنامه های ورزشی در سطح ملی به میزبانی این شهرستان تلاش خواهد شد جاذبه های گردشگری به نحو مطلوبی معرفی شود.

فرزاد خاکی در نشست با فرماندار کامیاران اظهار کرد: بنا داریم مسابقات ورزشی را در سطح ملی و بین‌المللی در سطح شهرستان‌های مختلف استان برگزار کنیم.
وی افزود: این اقدام به توسعه ورزش در تمامی نقاط استان کمک شایانی خواهد کرد ، اما انتظار است نهادهای مختلف  در این راستا همکاری و حمایت لازم را از توسعه ورزش استان در سطح شهرستان‌ها داشته باشند.
خاکی اعلام کرد: سال گذشته با همکاری فرمانداری ، دیگر ادارات و مردم مسابقات ورزشی مختلفی از جمله اسکای رانینگ و قایقرانی در رشته رفتینگ در سطح رضایت بخشی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.
وی تصریح کرد: شهرستان کامیاران به دلیل جغرافیا و طبیعت خاص از نظر کوهستانی بودن و وجود رودخانه سیروان دارای شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته قایقرانی و کوهنوردی است.
خاکی همچنین از برگزاری مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) به عنوان رویداد ورزشی در سطح ملی در اواسط اردیبهشت ماه به میزبانی کامیاران خبر داد و اعلام کرد: برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی بخش دولتی و غیردولتی در این شهرستان هستیم.

شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳