دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۴:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۸ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

پیگیری تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم ” در واحدهای تولیدی و صنعتی کامیاران در نشست فرماندار و مدیر عامل شرکت شهرک های استان

به منظور پیگیری تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم " در واحدهای تولیدی و صنعتی کامیاران؛نشست فرماندار شهرستان کامیاران با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان امروز چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403 در محل فرمانداری برگزار شد.

به منظور پیگیری تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم ” در واحدهای تولیدی و صنعتی کامیاران؛

نشست فرماندار شهرستان کامیاران با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست فرماندار شهرستان کامیاران به اهمیت حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک صنعتی کامیاران به همین منظور مورد انتظار هست.

کیانوش ثقفی نیا اظهار امیدواری کرد: با شناسایی مسائل پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی با همراهی و همکاری فعالان این بخش ها زمینه جهش تولید و اشتغال در شهرک صنعتی کامیاران که از برنامه های اولویت دار شهرستان می باشد ، فراهم گردد.

حمیدرضا امانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز از برنامه ریزی به منظور تحقق شعار سال در واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و گفت : رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی در این راستا صورت خواهد گرفت.