دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۱:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ساعت ۱۸:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران به ریاست فرماندار برگزار گردید

صبح روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کامیاران به ریاست ثقفی نیا فرماندار کامیاران و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، بخشدار مرکزی و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

? به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران صبح روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کامیاران به ریاست ثقفی نیا فرماندار کامیاران و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، بخشدار مرکزی و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

?فرماندار کامیاران در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بدون شک مواد مخدر و سایر بزه‌های مرتبط با آن در نظر عموم مردم یک مساله مردود و تقبیح شده است، اما باید برای مقابله اساسی و ریشه کن کردن آن یک کار جهادی همگانی و نو صورت گیرد.
?وی در ادامه آخرین جلسه شورای مبارزه با موارد مخدر سال ۱۴۰۲ ضمن تقدیر از تمامی اعضا در اجرای مصوبات سال گذشته به گزارش مصوبات سال گذشته توسط دستگاهای اجرایی پرداخت و  یادآور شد : آنچه که امروز بعنوان یک ضرورت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این است که همه ادارات، دستگاه‌ها و نهادها اعم از دولتی، غیردولتی باید با همکاری و همراهی همه جانبه با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، برای دستیابی به نتایج مطلوب و ایده‌آل تلاشی مضاعف داشته باشند.

?ثقفی نیا با پیگیری مشکلات کمپ ترک اعتیاد این شهرستان با توجه به مصوبات قبلی خواستار تسریع در گازرسانی به این مکان در کوتاه ترین زمان ممکن با همکاری حداکثری دستگاه های اجرایی شد.

?در ادامه فرماندار کامیاران افزود ؛ ایجاد اشتغال پایدار برای معتادان بهبود یافته باید در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار گیرد و لازمه این امر آموزش و تربیت افراد تحت درمان در طول مدت درمان توسط کمپ ترک اعتیاد می باشد. در همین راستا و در ادامه مصوبات جلسه قبلی جهت تولید قطعات پیش ساخته بتنی در کمپ رهایی از اعتیاد توسط بیماران تحت درمان، مقدمات لازم فراهم گردید.