شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۳۳:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۱:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

دیدار فرماندار کامیاران با کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهداء

صبح روز22 اسفند به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهداء ، فرماندار کامیاران به همراه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران، صبح روز۲۲ اسفند به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهداء ، فرماندار کامیاران به همراه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار نمود.

فرماندار کامیاران در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ضمن تقدیر از زحمات آنان، وظیفه این نهاد را بسیار مهم و خطیر ارزیابی کرد و با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات خانواده‌های شهداءگفت: رسیدگی به امور خانواده‌های شهداء و جانبازان و ایثارگران سرافراز، وظیفه‌ای با قداست است.

وی با بیان این‌که بنیاد شهید برای خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها است، تصریح کرد: امیدوارم همه دستگاه‌های دولتی در چارچوب قانون به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کمک کنند و حقوق شهروندی ایثارگران را نیز در اداره‌ها لحاظ نمایند.