پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۴۴:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت ۱۵:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کامیاران به ریاست کیانوش ثقفی نیا فرماندار شهرستان / فرماندار ؛ گشت های نظارتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعالیت خود را مضاعف نماید

فرماندار کامیاران در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کامیاران گفت : گشت های نظارت بر بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعالیت خود را مضاعف نماید.

‍? جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کامیاران به ریاست کیانوش ثقفی نیا فرماندار شهرستان و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار و اعضای ستاد و با دستور کار تنظیم بازار در ایام پایانی سال ، تامین میوه شب عید و پیشگیری از افزایش قیمت کالاها در آستانه عید نوروز صبح روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

?در این جلسه فرماندار شهرستان کامیاران اظهار داشت : بازرسان تنظیم بازار این شهرستان به منظور رعایت حقوق شهروندی و رفاه حال مردم، بر بازار آخر سال و واحدهای تجاری نظارت بیشتری داشته باشند.

?ثقفی نیا در ادامه افزود: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار به ویژه بازار میوه و خشکبار توسط دستگاه‌های متولی و درج قیمت کالاها توسط متصدیان واحدهای صنفی ضروری است.

?وی تاکید کرد: نظارت بر خبازی های شهری و روستایی چه از نظر کیفیت و اصول بهداشتی نیز باید در دستور کار دستگاه های نظارتی ذیربط با جدیت بیشتر قرار گیرد .

?فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه افزود : دستگاه های نظارتی باید ضمن برنامه ریزی مدون برای بازرسی ، کشیک نیز داشته باشند و در ایام تعطیلات و بویژه ایام نوروز نیز بازرسی ها ادامه داشته باشد .

?وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی مرتبط جهت تنظیم بازار افزود : آرامش در بازار در ایام پایانی سال و هم چنین ماه مبارک رمضان که شروع این ماه مبارک قبل از ایام نوروز است در گرو همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و تلاش بازرسان است .