چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۲۸:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۸ ساعت ۱۹:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

نشست جهاد تبین ائمه جمعه در کامیاران برگزار شد

فرماندار شهرستان کامیاران در نشست جهاد تبیین ائمه جمعه شهرستان با اشاره به اینکه ائمه جمعه در خط مقدم روشنگری قرار دارند ، گفت : اقدامات ائمه جمعه و روحانیون در این راستا باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فرماندار شهرستان کامیاران در نشست جهاد تبیین روز سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲  ائمه جمعه شهرستان با اشاره به اینکه ائمه جمعه در خط مقدم روشنگری قرار دارند ، گفت : اقدامات ائمه جمعه و روحانیون در این راستا باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

کیانوش ثقفی نیا با بیان تلاش های صورت گرفته در جهت فراهم کردن شرایط برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ، اظهار کرد : انتخابات در ایران اسلامی مظهر مردم سالاری دینی و عینیت بخشیدن واگذاری امور به مردم با  مشورت و همفکری همه آحاد جامعه است.

رئیس ستاد انتخابات کامیاران در ادامه از پیش بینی ۳۵ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در نقاط مختلف شهر و روستا جهت برگزاری این انتخابات با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی خبر داد.

فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه روحانیون همواره خیر خواه مردم و پیشقدم در اجرای برنامه های اجتماعی بودند اظهار امیدواری کرد : در انتخابات پیش رو نیز با روشنگری خود زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم را فراهم نمایند.