چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۲۶:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۸ ساعت ۱۹:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کامیاران فرماندار کامیاران با توجه به برودت هوا و احتمال بارش در چند روز اخیر بر لزوم آمادگی دستگاههای عضو ستاد بحران تاکید کرد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کامیاران دوشنبه شب 7 اسفند ماه 1402 در محل پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهید فاتحی به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده انتظامی ، معاون سیاسی ، بخشداران ، شهرداران و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.

 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کامیاران دوشنبه شب ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهید فاتحی به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده انتظامی ، معاون سیاسی ، بخشداران ، شهرداران و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.

 کیانوش ثقفی نیا با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و احتمال بارش در روز های اخیر بز لزوم آماده باش تمامی دستگاههای عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت : اعضای ستاد مدیریت بحران بایستی ضمن هماهنگی بین بخشی تمام امکانات خود را برای استفاده احتمالی بسیج نمایند.

کیانوش ثقفی نیا اظهار داشت : در روز جمعه ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۸۴ شعبه شهری و روستایی برگزار می شود که انتظار هست با هدف تسهیل در برگزاری این رویداد مهم ادارات عضو ستاد پیش بینی لازم را از هم اکنون داشته باشند.

فرماندار کامیاران تصریح کرد : با توجه به احتمال بارش برف در گردنه ها و نقاط کوهستانی شهرستان لازم است تجهیزات امدادی و ماشین آلات مورد نیاز در مسیرها به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل مستقر شود.

گفتنی است در این جلسه ادارات گزارشی در خصوص امکانات در اختیار و همچنین تمهیدات لازم در این خصوص ارائه دادند.