سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۳۹:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۳ ساعت ۱۳:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در کامیاران با حضور ۴۷۵ دانش آموز رای اولی برگزار شد / فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ؛ رای اولی ها با حضور پرشور در انتخابات آمادگی خود را برای ساختن آینده کشور اعلام خواهند کرد

همایش رای اولی ها و جشن تکلیف سیاسی امروز چهارشنبه 2 اسفند ماه 1402 با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رؤسای ادارات و دانش آموزان رای اولی شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگسرای کامیاران برگزار شد.

?همایش رای اولی ها و جشن تکلیف سیاسی امروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رؤسای ادارات و دانش آموزان رای اولی شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگسرای کامیاران برگزار شد.

?کیانوش ثقفی نیا در این مراسم به اهمیت حضور رای اولی ها در پای صندوق های رای به عنوان اولین تجربه در تعیین سرنوشت خود اشاره کرد و گفت : رای اولی ها با حضور پرشور در انتخابات خود را آماده ساختن آینده کشور خواهند کرد.
?وی افزود : انتخابات یک رویداد مهم سیاسی در کشور است و حضور دانش آموزان رای اولی بعنوان اولین گام سیاسی در زندگی آنها بسیار مهم است.
?ثقفی نیا در ادامه به شرایط ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی و مراحل مختلف ثبت نام و برگزاری انتخابات پرداخت و اظهار داشت : شما دانش آموزان با تحقیق در این زمینه می توانید شناخت بهتری از مجلس شورای اسلامی پیدا کنید و با دید باز تصمیم به انتخاب بگیرید.
?رئیس ستاد انتخابات شهرستان در خصوص اهمیت سلامت انتخابات و حساسیت دست اندرکاران گفت : انتخابات مجلس با نظارت ناظران شورای نگهبان در ۸۴ شعبه اخذ رای شهرستان ، بازرسی و نمایندگان کاندیداها برگزار خواهد شد.

دانش آموزان رای اولی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن اعلام آمادگی برای خلق یک حماسه ملی به صورت نمادین رای خود را به صندوق انداختند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.