یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۵۹:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۳:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

نشست توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کامیاران

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز چهارشنبه 25 بهمن 1402 به ریاست ثقفی نیا فرماندار کامیاران و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

? نشست توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کامیاران

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران؛ اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به ریاست ثقفی نیا فرماندار کامیاران و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
?فرماندار کامیاران دراین نشست گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که دارای اهمیت و جایگاه بالایی است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است .
? ثقفی نیا از تمامی نمایندگان فرماندار خواست نهایت دقت و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات به کار گیرند.
?رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کامیاران از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری در شعب اخذ رأی نام برد و افزود: اهتمام دراجرای قوانین و دستورالعمل های مربوط در حین برگزاری انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب ازعمده وظایف نمایندگان فرمانداراست .
? فرماندار شهرستان کامیاران تاکید کرد: نمایندگان فرمانداردرابتدا با حفظ بی طرفی در انتخابات، با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع، نسبت به رفع مسائل شعب اقدام و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز و در صورت بروز هرگونه مشکل ستاد انتخابات را مطلع نمایند.
? ثقفی نیا با اشاره به این اینکه دشمن درحال تلاش است تا انتخابات ما به درستی برگزارنشود، اظهارداشت : معلوم است دشمنان ازاین موضوع نفع می برند و اگر مشارکت حداکثری باشد منافعش به خطر می افتد.
? فرماندارکامیاران هدف از تشکیل این جلسه را آموزش و توجیه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای عنوان کرد و افزود: مسئولیت هر شعبه بر عهده نماینده فرماندار در آن شعبه است و کنترل شعب از لحاظ امنیت و سلامت و مراقبت از تجهیزات انتخابات ، از دیگر وظایف اصلی نمایندگان فرماندار است.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کامیاران