یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۳۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ساعت ۰۲:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

دیدار فرماندار  ، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامیاران به مناسبت روز پاسدار

ثقفی نیا فرماندار کامیاران  در این دیدار با تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پشتوانه ای محکم و استوار برای ظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

? دیدار فرماندار  ، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامیاران به مناسبت روز پاسدار

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران ؛ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲  به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ، فرماندار ، اعضای شورای تامین و شورای اداری  کامیاران با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیدار نمودند.

?ثقفی نیا فرماندار کامیاران  در این دیدار با تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پشتوانه ای محکم و استوار برای ظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

?وی افزود: سپاه حافظ انقلاب و ارزشهاست و پاسداران عزیز خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزشها هستند و به راستی که چنین روز فرخنده و بزرگی زیبنده روز پاسدار است.

?ثقفی نیا تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌ است.

?فرماندار کامیاران در خاتمه با آرزوی موفقیت برای فرماندهی و پرسنل زحمت کش سپاه شهرستان و قدردانی از زحمات این عزیزان اظهار امیدواری کرد : همانظور که مردم در ۲۲ بهمن امسال حماسه زیبایی آفریدند با مشارکت حداکثری در انتخابات نیز حماسه دیگری برای ایران اسلامی خلق نمایند.