یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۴۲:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۷:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

نشست جهاد تبیین کارکنان انتظامی با فرماندار شهرستان کامیاران / مجموعه انتظامی نقش مهمی در امنیت ، مشارکت وسلامت انتخابات به عهده دارد

فرماندارشهرستان کامیاران درجلسه جهاد تبیین ویژه انتخابات ۱۴۰۲ درجمع کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تبریک چهل پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه های رجب و شعبان گفت: با ورود به اماکن انتظامی بوی عطر شهدا به مشام می رسد.

فرماندارشهرستان کامیاران درجلسه جهاد تبیین ویژه انتخابات ۱۴۰۲ درجمع کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تبریک چهل پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه های  رجب و شعبان گفت: با ورود به اماکن انتظامی بوی عطر شهدا به مشام می رسد.

ثقفی نیا درادامه به ویژگی ها و مولفه های انتخابات سال جاری از دیدگاه مقام معظم رهبری که در آغاز سال جدید در بارگاه حضرت ثامن الحجج( ع) بیان فرمودند اشاره کرد وافزود : مجموعه انتظامی نقش مهمی درامنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات به عهده دارد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه انتظامی در برقراری امنیت پایدار در شهرستان ، اظهار امیدواری کرد : با همکاری و همراهی کارکنان انتظامی انتخابات سال جاری در نهایت امنیت ، سلامت وبا مشارکت حداکثری برگزار شود.

ثقفی نیا با بیان دستاوردهای چهل و پنج ساله نظام اسلامی در زمینه های مختلف اظهار داشت : همه ما در حفاظت از این دستاوردها  مسئول و بایستی در این راستا همگام و همراه باشیم.

فرماندار شهرستان کامیاران درپایان از تلاش ها و زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان، رئیس عقیدتی سیاسی و کارکنان انتظامی در برقراری امنیت مراسمات ملی ومذهبی قدردانی کرد.

درابتدای این جلسه نیز سرهنگ  “بهروز جلیلیان” فرمانده انتظامی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم  به  فرماندار محبوب ومردمی کامیاران از تلاش ها و زحمات  فرماندار درخصوص تعامل وهمکاری با انتظامی شهرستان و نشاط اجتماعی تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامی همواره در جهت برقراری نظم و امنیت ، خدمت به مردم و ایفای مسئولیت ها از تمام توان خود استفاده و در انتخابات پیش رو نیز آمادگی لازم برای همراهی با دست اندکاران امر انتخابات جهت هرچه پرشور برگزار کردن این رویداد مهم را دارد.