یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۴۲:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت ۰۲:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

جشن نوجوانان دهه هشتادی انقلاب کامیاران با حضور فرماندار

همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن نوجوانان دهه هشتادی انقلاب شهرستان کامیاران با حضور ثقفی نیا فرماندار کامیاران ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، بخشدار مرکزی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مدیران و مسئولان شهرستانی و با حضور پرشور دانش آموزان دهه هشتادی و رای اولی کامیاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران: همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن نوجوانان دهه هشتادی انقلاب شهرستان کامیاران با حضور ثقفی نیا فرماندار کامیاران ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، بخشدار مرکزی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مدیران و مسئولان شهرستانی و با حضور پرشور دانش آموزان دهه هشتادی و رای اولی کامیاران برگزار گردید.

 

?فرماندار کامیاران در جمع دهه هشتادی های انقلاب گفت: شما آینده سازان این مملکت هستید همین طور که امروز به عنوان یاوران انقلاب در این مکان تجمع کرده اید، انتظار ما از شما این است در ادامه یاوران و سفیران انتخابات باشید.

 

وی اظهار داشت:یکی از قشرها که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا نمود، دانش آموزان و معلمان بودندو با وجود گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم همچنان به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

 

فرماندار شهرستان کامیاران با تاکید بر حضور موثر دانش آموزان در صحنه انتخابات تصریح کرد: دانش آموزان نقش موثری در ترغیب و تشویق خانواده و جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات دارند.

 

وی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه ساز حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، مشارکت، امنیت و رقابت و سلامت چهار رکن اساسی در انتخابات بوده که از تاکیدات مقام معظم رهبری است. ما باید به ایرانی بودن خود افتخار کنیم و با کمک یکدیگر حضوری باشکوهی را در انتخابات رقم بزنیم.