یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۲۸:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای یغواسی از توابع بخش مرکزی کامیاران با حضور فرماندار

صبح امروز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران در جشن انقلاب، با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ، معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان ، بخشدار مرکزی و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی و دانش آموزان در روستای یغواسی حضور یافت.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران؛ صبح امروز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران در جشن انقلاب، با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ، معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان ، بخشدار مرکزی و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی و دانش آموزان در روستای یغواسی حضور یافت.

?ثقفی نیا، نماینده عالی دولت در شهرستان کامیاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه فجر یادآور پیروزی ملت مسلمان ایران بر رژیم شاهنشاهی و پایان ظلم و ستم این رژیم می‌باشد و با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران در منطقه و جهان جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است.
?‌ فرماندار کامیاران در این مراسم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم شاهد توجه به عمران و ابادانی و تسریع در خدمات رسانی به مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

?وی جوانان و نوجوانان بویژه رای اولی ها را موتور محرکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه دانست و اظهار داشت: اگر با ابتکار و خلاقیت معلمان متعهد، دانش آموزان و جوانان مخاطب روایت درست و واقعی برخی رخدادها و دستاوردهای نظام اسلامی باشند، گرمابخش انتخابات و موجب شور و نشاط سیاسی در خانواده، اطرافیان، مدرسه و جامعه می‌شوند.

?فرماندار کامیاران بیان داشت: حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است و اگر امروز آمریکایی‌ها در دریای سرخ و در منطقه جرأت رویارویی با نیروهای مقاومت را ندارند به پشتیبانی و قدرت حضور همراه با آگاهی و بصیرت و هوشیاری ملت ایران در صحنه‌های مختلف و پیوند با ولایت، اسلام، قرآن و اهل بیت است.

?در پایان این مراسم ، جوایزی نفیسی از طرف مدیران ادارات برای رای اولی های این منطقه به قید قرعه وعده داده شد.