یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۰۵:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ساعت ۱۵:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر

فرماندار کامیاران گفت : انشاء الله مردم عزیز کامیاران همراه با سایر نقاط کشور با عنایت به شعار محوری این ایام مبارک با حضوری پرشور در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب و مشارکت حماسی در انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری پاسخ دندان شکنی به تهدیدهای دشمنان خواهند داد و در شکل گیری " ایران قوی" دولت " کار و فعالیت " را همراهی خواهند کرد.

پیام تبریک ثقفی نیا فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر

به نام خدا
خداوند متعال را سپاسگزارم که به عنوان خادم مردم و در کنار مردم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم .
ایام‌ مبارک دهه فجر؛  به عنوان خاستگاه ارزش‌های اسلامی و طلوع آفتاب معنویت یاد آور دهه آموزه‌هاي حق‌طلبي ، ظلم‌ ستيزي و عدالت‌خواهي بود که در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب  اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به شکل گیری انقلاب اسلامی منجر شد و برای ایرانیان ، مسلمانان و مستضعفان جهان عزت ، معنویت و انسانیت را به ارمغان آورد .
اكنون به بركت خون هزاران مرد و زن جان بر كف و مجاهدت و پايمردي انسان‌هاي غيور نهال اين انقلاب مردمی که ریشه در باورها واعتقادات  میلیون ها انسان پاک سیرت دارد به درختي تناور و ريشه‌ دار مبدل شده كه در طوفان حوادث مقاوم و استوار در مقابل دشمنان و بدخواهان این ملت ایستاده است.
خرسندیم از اینکه توفیق الهی نصیبمان شده است تا شاهد طلوع چهل و پنجمین بهار آزادی با شعار محوری ” جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن ”  باشیم.
انشاء الله مردم عزیز کامیاران همراه با سایر نقاط کشور با عنایت به شعار محوری این ایام مبارک با حضوری پرشور در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب و مشارکت حماسی در انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری پاسخ دندان شکنی به تهدیدهای دشمنان خواهند داد و در شکل گیری ” ایران قوی” دولت ” کار و فعالیت ” را همراهی خواهند کرد.
اینجانب با قدردانی از مردم انقلابی شهرستان که همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده اند برخود لازم می دانم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام ، فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب را به محضر هموطنان عزیز به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان کامیاران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار مضاعف ایران اسلامی را در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اتحاد و همدلی ملت شریف ایران مسئلت می نمایم.