یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۲۸:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت ۱۵:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری سومین جلسه قرارگاه جهاد تبیین با محوریت انتخابات ، به ریاست فرماندار کامیاران

ثقفی نیا فرماندار کامیاران در جلسه قرار گاه شهرستانی جهاد تبیین با اشاره به برنامه ریزی دشمن با ایجاد ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران، سومین جلسه قرارگاه جهاد تبیین با محوریت انتخابات به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه کامیاران و سایر اعضا و مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ثقفی نیا فرماندار کامیاران، ظهر روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است، گفت: مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه ریزی دقیق باشد.

فرماندار کامیاران در این جلسه اظهار داشت:انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

وی با بیان حساسیت دو انتخابات هم زمان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  ادامه داد: همه ی دوستان و دشمنان انقلاب با اهداف و انگیزه های متفاوت ابعاد مختلف آن از جمله؛ نحوه برگزاری، میزان مشارکت، کیفیت انتخاب و انتخابات، امنیت، سلامت حقیقی، رقابت واقعی، اخلاق مداری و قانون مداری را در روند و فرآیند آن رصد می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه اگرچه طی ۴۵ سال گذشته هم دشمن در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، فشارها و تحریم‌ها شکست خورده است، اظهار کرد: همه هدف و تلاش دشمن این است که امروز با تمام توان دست و پا می‌زند تا مردم را ناامید کرده و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی کند.

فرماندار کامیاران اظهار داشت : حضور قشر علمی و نخبگان در ادارات و ورود ادارات به بحث جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.