یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۰۵:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۵:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در جشنواره علمی – ترویجی زکات با حضور ائمه جمعه : شرکت در انتخابات حق مردم است ، روحانیون با روشنگری وقایع مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت نمایند

کیانوش ثقفی نیا فرماندار شهرستان در همایش علمی ، ترویجی و تکریمی زکات که با حضور ائمه جمعه و جماعات و مبلغین زکات برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه سال جاری و نگاه اسلام به بحث انتخابات گفت : ائمه جمعه و روحانیون با تبیین وقایع و آگاهی بخشی وظایف دینی افراد نقش مهمی در برگزاری انتخابات حماسی دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری همایش علمی ، ترویجی و تکریمی زکات با حضور ثقفی نیا فرماندار شهرستان ، حاج ماموستا حسینی و دکتر زارعی امام جمعه ، طوسی مدیر کل کمیته امداد استان و مبلغین وعاملین  زکات در محل کانون ولایت کمیته امداد برگزار شد.

فرماندار شهرستان کامیاران با تقدیر از نقش آفرینی روحانیون در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های فرهنگی و اجتماعی گفت : زکات منشأ خیر و برکت زیادی برای جامعه است و نقش روحانیون در ترویج این فریضه حائز اهمیت است.

وی افزود: با اطلاع رسانی مناسب آثار خوب پرداخت زکات در گره گشایی از محرومان ، زمینه ترویج پیش از پیش این  انجام این فریضه و واجب الهی فراهم شود.

کیانوش ثقفی نیا در ادامه به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۱۱ اسفند ماه سال جاری اشاره و با بیان نگاه اسلام به بحث انتخابات اظهار کرد : ائمه جمعه و روحانیون با تبیین وقایع و آگاهی بخشی وظایف دینی افراد نقش بزرگی در برگزاری انتخابات حماسی و دشمن شکن دارند.

فرماندار شهرستان سپس با بیان نقشه شوم دشمنان در راستای مقابله با پیشرفت و اقتدار بیشتر کشورمان و نقش انتخابات پرشور در شکل گیری “ایران قوی ” خاطر نشان کرد : حضور گسترده در پای صندوق های رای مهترین راه مقابله با تهدیدهای دشمنان است.

رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد کردستان نیز به بیان گزارشی در خصوص میزان زکات پرداختی در سطح استان و شهرستان پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر زارعی امام جمعه به بیان مطالبی در زمینه ترویج زکات پرداخت و در ادامه از عاملین و مروجین زکات در شهرستان کامیاران تجلیل به عمل آمد.