یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۳۳:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۳ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس کامیاران

فرماندار کامیاران : دانش آموزان با تلاش مستمر در جهت کسب علم و دانش مسیر شهدا و ایثارگران را در جهت اعتلای کشور ادامه دهند.

صبح امروز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور زنگ ایثار و مقاومت و مراسم بازگشایی مدارس با حضور ثقفی نیا فرماندار ، سرهنگ جلیلیان فرمانده فراجا ، معاون هماهنگ کننده سپاه ، ولی ئی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان برگزار شد.
فرماندار شهرستان با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه مبارک ربیع گفت : وجود ۳۶۰۰۰ دانش آموز و ۵۰۰۰ فرهنگی شهید نشان دهنده نقش به سزای دانش آموزان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از میهن است.
وی افزود : دانش آموزان با بهره گیری از نقش حیاتی و کلیدی خود در تولید و کسب علم و دانش می توانند مسیر پیشرفت کشور را هموار نمایند.
ثقفی نیا تصریح کرد : رشادت ها و از خود گذشتگی های ملت ایران در دوران دفاع مقدس باعث اقتدار و عظمت امروز ایران و کسب جایگاه برتر علمی در سطح جهان شده است تا جایی که دشمنان با حاشیه سازی برای جوانان و دانش آموزان می خواهند در مسیر رشد علمی مانع تراشی نمایند.
فرماندار شهرستان ضمن توصیه به دانش آموزان مبنی بر توجه بیشتر به علم و تحصیل و افزایش بصیرت و آگاهی در جهت مقابله با توطئه ها از آنان خواست با تلاش مستمر در جهت کسب علم و دانش مسیر شهدا و ایثارگران را در جهت اعتلای کشور ادامه دهند.
در ادامه زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد و دانش آموزان با حضور در سر کلاس سال جدید تحصیلی را آغاز کردند.
گفتنی است این مراسم به صورت نمادین در مدرسه شاهد شهید جلال عزیزی کامیاران و با تاکید فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در تمامی مدارس با حضور مدیران ادارات ، دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور تکریم مقام و منزلت فرهنگیان و دانش آموزان و در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، ماه مبارک ربیع و آغاز سال تحصیلی برگزار شد.
لازم به ذکر است از دانش آموزان این مدرسه که موفق به حضور در دبیرستان نمونه دولتی شده اند تقدیر شد