دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۳۶:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۱ ساعت ۱۶:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران ؛ هفته دفاع مقدس یادآور شکست دشمن با پیشرفته ترین تجهیزات در برابر ایمان و اراده جوانان این مرز و بوم است

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در روز شنبه اول مهر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور ثقفی نیا فرماندار ، سرهنگ ملکی فرمانده سپاه ، سرهنگ جلیلیان فرمانده فراجا و مهدوی رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد.

کیانوش ثقفی نیا در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان با گرامیداشت رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران و چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس و تقارن آن با ماه ربیع ، گفت : این ایام یادآور روزهایی است که ملت مسلمان ایران دفاع از وطن و شهادت را افتخار می دانست و جوانان کشورمان با دست های خالی در برابر پیشرفته ترین تجهیزات دشمن با ایمان و اراده پیروز میدان می شدند.
فرماندار شهرستان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی افزود : امروزه نیروهای مسلح ایران اسلامی با بهره گیری از تجربه دوران دفاع مقدس به چنان اقتداری رسیده اند که برای دشمنان بیم آفرین و مایه عزت و افتخار همه ما هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس به تاریخچه توطئه‌های صورت گرفته بر ضد ملت مسلمان ایران از جمله شروع جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ۵۹ توسط دشمنان اشاره کرد وگفت : تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم مومن و انقلابی ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف خود را به دنبال داشته است.
سرهنگ حسین ملکی خاطر نشان کرد : امروز و در این مراسم جمع شده ایم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا اعلام کنیم از امانتی که به ما سپرده شده است تا تمام وجود محافظت خواهیم کرد تا به خواست خدا پرچم امپراطوری اسلام بر قلل مرتفع جهان به اهتزاز در آید.

گفتنی است مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در روز شنبه اول مهر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ، فرمانده فراجا و رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد.