یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۳۷:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲۸ ساعت ۱۶:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

برپایی میز خدمت دستگاههای اجرایی شهرستان کامیاران در روستای طا بخش موچش / جشنواره “به” در این روستا همزمان با آغاز برداشت این محصول برگزار می شود

روز سه شنبه 28 شهریور ماه ۱۴۰۲ به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردمی با حضور ثقفی نیا فرماندار شهرستان ، معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ، بخشدار موچش و مسئولان ادارات ، میز خدمت در محل مسجد جامع روستای طا از توابع بخش موچش برپا شد.

روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردمی با حضور ثقفی نیا فرماندار شهرستان ، معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ، بخشدار موچش و مسئولان ادارات ، میز خدمت در محل مسجد جامع روستای طا از توابع بخش موچش برپا شد.
فرماندار شهرستان گفت : در راستای سسیاست های دولت مبنی بر رسیدگی به مسائل و مشکلات مناطق مختلف شهری و روستایی به ویژه مناطق دور افتاده میز خدمت ادارات شهرستان در محل مسجد جامع روستای طا برپا شد.
ثقفی نیا افزود : در این میز خدمت مسائل ومشکلاتی از قبیل آب شرب ، فضای ورزشی ، بخش کشاورزی ، منابع طبیعی و طرح هادی از سوی معتمدین و اهالی به منظور بررسی و پیگیری مطرح شد.
فرماندار شهرستان در ادامه به اهمیت همراهی و مشارکت مردم در حل برخی از مشکلات به ویژه رفع معارضین محلی در اجرای برخی از طرح ها و پروژه ها اشاره و اظهار امیدواری کرد : با همکاری مردم مسائل و مشکلات مطرح شده به خوبی حل شود.
ثقفی نیا با بیان ظرفیت های خوب این منطقه به ویژه این روستای بزرگ در زمینه گردشگری و تولید محصولات کشاورزی خاطر نشان کرد : برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ” به ” از معروفترین محصول باغی این روستا همزمان با برداشت این محصول در جریان است که امیدواریم با همکاری اهالی بتوانیم برنامه ای موفق جهت معرفی هر چه بهتر این منطقه به عموم هموطنان اجرا نماییم.
در این میز خدمت مسائل و مشکلات مردم از سوی مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.