یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۳۹:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲۸ ساعت ۱۵:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

با حضور فرماندار شهرستان ، مدیر پارک علم و فناوری کردستان و مدیر آموزش و پرورش ؛ جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز نوآوری شهرستان کامیاران برگزار شد

روز سه شنبه 28 شهریور 1402 ، بابک سوری رئیس پارک علم و فناوری کردستان با کیانوش ثقفی نیا فرماندار شهرستان کامیاران به منظور هماهنگی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ، بابک سوری رئیس پارک علم و فناوری کردستان با کیانوش ثقفی نیا فرماندار شهرستان کامیاران به منظور هماهنگی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری در این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار که مدیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت ، ثقفی نیا با اشاره به موقعیت مکانی و جغرافیایی شهرستان کامیاران و وجود نیروی انسانی بالقوه جوان نخبه و توانمند و اهمیت نوآوری در تولید و کسب و کارها گفت : راه اندازی مرکز نوآوری و استفاده از پتانسل های پارک علم و فناوری استان به منظور حمایت از ایده ها و طرح های خلاق که بتواند اشتغال ایجاد نماید حائز اهمیت است.
ثقفی‌نیا با تاکید لازم مبنی بر همکاری ادارات شهرستان با مرکز نوآوری و فناوری کامیاران در جهت پیش‌ برد اهداف پارک علم و فناوری ، افزود : مرکز نوآوری و فناوری شهرستان کامیاران باید در حل مشکلات در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی نیز ورود کند.
فرماندار شهرستان اظهار امیدواری کرد : با راه اندازی این مرکز در کامیاران خدمات و محصولات دانش بنیان تجاری سازی شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان با تشریح رسالت های این مجموعه گفت : از افراد صاحب ایده و شرکت های دانش بنیان در راستای تولید و اشتغال حمایت خواهد شد.
بابک سوری ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همراهی مسئولان شهرستان این مرکز راه اندازی و اهداف مد نظر محقق شود.
رئیس پارک علم وفناوری استان با اشاره به نقش پارک علم و فناوری در توسعه استان تصریح کرد : تبدیل دانش به تولید و ایجاد اشتغال پایدار دو نقشی است که برای پارک علم و فناوری مورد انتظار است.

مهدی ولی ئی مدیر آموزش و پروش کامیاران با اشاره به رسالت پارک علم و فناوری در ارتباط و همکاری با نخبگان و دانش آموزان مستعد و فراهم نمودن بستر های لازم برای توسعه و ارتقاء سطح علمی و آموزشی اظهار داشت : آموزش و پرورش به عنوان بخش مهمی از این کار تعامل لازم را به منظور جهش‌های پژوهشی و راه اندازی کسب و کار های نوین با محوریت استعدادهای جوانان به ویژه دانش آموزان خواهد داشت.

در پایان مقرر گردید: تا انعقاد تفاهم نامه راه اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان کامیاران با مسئولیت آقای “حامد محبتی” در دستور کار قرار گیرد.