یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۳۱:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲۷ ساعت ۱۵:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

با هدف توسعه و ارتقاء فعالیتهای ورزشی در شهرستان کامیاران ؛ نشست هم اندیشی با حضور فرماندار و مربیان رشته های مختلف ورزشی برگزار شد

عصر روز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 نشست هم اندیشی به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه و ارتقاء فعالیتهای ورزشی با حضور ثقفی نیا فرماندار ، رئیس اداره و رزش و جوانان و مربیان رشته های مختلف ورزشی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عصر روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ نشست هم اندیشی به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه و ارتقاء فعالیتهای ورزشی با حضور ثقفی نیا فرماندار ، رئیس اداره و رزش و جوانان و مربیان رشته های مختلف ورزشی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار در این نشست به اهمیت نقش ورزش در ایجاد نشاط و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت : در سال جاری ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش شهرستان اختصاص یافته است.
ثقفی نیا افزود : موفقیت های ورزشکاران کامیارانی باعث افتخار است و برنامه ریزی خواهد شد تا در مراسمی ویژه از چهره های موفق ورزشی تجلیل شود.
وی ضمن اعلام حمایت از حوزه ورزش با اشاره به استعدادهای خوب در رشته های مختلف ، تلاش در جهت تقویت ورزش ، ایجاد پایگاه قهرمانی به ویژه تقویت ورزش همگانی و برنامه ریزی جهت اجرای مسابقات ورزشی ملی در سطح شهرستان را ضروری بر شمرد.
فرماندار شهرستان در ادامه در خصوص مباحث مطرح شده در زمینه زیر ساخت ها، فضاها و امکانات ورزشی اظهار داشت : به همین منظور استفاده از فضای پارک ها با همکاری شهرداری و نیز پیش بینی زمین ورزشی در صورت توسعه فضای شهری و همچنین پیگیری از ناحیه استانی برای افزایش امکانات به عمل خواهد آمد.
در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان به گزارشی در خصوص موفقیت های ورزش شهرستان پرداخت و مربیان حاضر به بیان برخی از نیازها از جمله خوابگاه ، تجهیزات و کمبود فضاهای ورزشی پرداختند و اظهار امیدواری کردند با حمایت مجموعه شهرستان جایگاه ورزش کامیاران ارتقاء یابد.