یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۹:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲۱ ساعت ۱۵:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

قدردانی از نمایش وحدت و همدلی مردم شهرستان در خدمت رسانی به زائرین اربعین

فرماندار و ائمه جمعه شهرستان کامیاران از نمایش وحدت و همدلی مردم شهرستان در خدمت رسانی به زائرین اربعین قدردانی کرد.

مردم شریف شهرستان کامیاران

درور بر شما که با ارادت قلبی و اخلاص و ویژگی اخلاقی مردمان این دیار مهمان نواز بسیار خوبی برای زائرین اربعین حسینی (ع) در سال جاری بودید.
یقینا همت و تلاش شما عزیزان در این راستا که با نمایش و خلق جلوه های ویژه وحدت و همدلی در شهرستان همراه بود خالی از اجر معنوی نخواهد بود.
اکنون که پس از همگامی مجموعه مردمی و اداری در طول این مدت زیباییهای این شهرستان به زوار محترم معرفی گردید بر خود لازم می دانیم از همراهی و مهمان نوازی مردم شریف کامیاران ، خیرین ، خادمان موکب ، فرماندهان و کارکنان سپاه و فراجا ، گروهای جهادی بسیج اقشار مختلف برادر و خواهر ، مسئولین و کارکنان ادارات و دستگاهای اجرایی که پذیرای دهها هزار نفر از زایرین اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بمدت ۱۷ روز تردد رفت و برگشت بودند تشکر وقدردانی نماییم و امیدواریم این تلاش ها باعث تقویت اتحاد ، توسعه ، عمران و آبادانی بیشتر شهرستان و همچنین ارتقاء سطح زیر ساخت ها و رونق بخش فعالیت های گردشگری و کسب منافع دیگر برای همشهریان عزیز باشد.
در پایان ضمن عرض تسلیت سالرزو رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهم السلام) برای همگان سلامتی ، سعادت و آرامش از درگاه ایزد منان خواستاریم.

فرماندار و امامان جمعه شهرستان