چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۹:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱۳ ساعت ۱۴:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

پیام فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد

کیوان شافعی با صدور پیامی سی و چهارمین سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ راتسلیت گفت.

پیام فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز چهاردهم خرداد ماه  ۱۳۶۸ روز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انسانی وارسته، عدالت طلب و آزاده که ندای رسای مظلوم علیه ظالم در سراسر جهان شد و پرچم استقلال، آزادگی و رهایی از استثمار را برافراشت و فصلی جدید از بیداری اسلامی در جهان گشود، می باشد.

اینک پس از سی و چهار سال از آن واقعه دردناک، مکتب آن امام بزرگ که دارای شخصیت والای دینی، علمی، سیاسی و اجتماعی و همچنین زندگی ساده و زاهدانه ای بود، جهانی تر و ماندگارتر شده است، تا جایی که به عنوان یک حقیقت همیشه زنده تاریخ، تبدیل به الگویی برای تمام آزادگان، مسلمانان و مستضعفان در دوران های بعد از خود گردیدند.

همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به عنوان سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، نقطه عطفی در مبارزه با استبداد و استعمارو یادآور رشادت، از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی و حرکت تاریخی مردمی است که بعد از سال ها مبارزه، در بهمن ۵۷ پیروزی انقلاب را به ثمر نشاندند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ایران اسلامی،  سی و چهارمین سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان کامیاران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدورام حق تعالی به ما توفیق بدهد تا در پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

 

کیوان شافعی

فرماندار شهرستان کامیاران