شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۷:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۳ ساعت ۱۸:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران : نهضت ملی مسکن در اولویت دستگاههای خدمات رسان قرار گیرد

فرماندار شهرستان کامیاران در جلسه شورای مسکن این شهرستان با اشاره به اهمیت تامین مسکن اقشار ضعیف گفت : نهضت ملی مسکن در اولویت کاری دستگاههای خدمات رسان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای مسکن شهرستان کامیاران به ریاست شافعی فرماندار و با حضور زارع حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری و معاون اداره کل راه و شهرسازی و دیگر اعضاء این شورا روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان در این جلسه به بیان اهمیت تامین مسکن به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم پرداخت و گفت : در چهارچوب قوانین و مقررات بایستی ادارات خدمت رسان، بنیاد مسکن ،  شهرداری ، راه و شهرسازی و نظام مهندسی همکاری و همراهی لازم به منظور حل مشکلات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن داشته باشند.

وی افزود : قبل از طرح مسائل و مشکلات در جلسه شورا لازم است کارگروه ها تشکیل و مباحث نهایی شود.

شافعی تصریح کرد : دستگاههای متولی این کار به منظور دریافت اعتبارات لازم بایستی با ادارات کل در سطح استان رایزنی و مکاتبات لازم داشته باشند.

فرماندار شهرستان ضمن تاکید لازم مبنی بر برگزاری مستمر کارگروه و جلسات نهضت ملی مسکن با حضور بخش های مختلف ادارات به صورت هفتگی در فرمانداری خواستار پیگیری لازم به منظور تخفیفات قانونی لحاظ شده در هزینه ها شد.

کیوان شافعی در ادامه از راه وشهرسازی خواست به عنوان متولی تامین زمین در جهت تامین زمین برای سایر افراد متقاضی نهضت ملی مسکن اقدام لازم معمول و نتیجه را به متقاضیان اعلام نماید.