شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۲۴:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۰ ساعت ۱۷:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان بر لزوم مدیریت منابع آب در بخش کشاورزی تاکید کرد

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در جلسه شورای حفاظت از منابع آین شهرستان که با حضور رئیس دادگستری ، دبیر این شورا و دیگر اعضا برگزار شد ، گفت : منابع آبی ما محدود و لازم است با مدیریت صحیح آن در بخش کشاورزی مانع از هدر رفت این منابع ارزشمند شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲  جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان به منظور بررسی نحوه بهره برداری از پایاب سدهای شهرستان و فراهم کردن مقدمات لازم برای استفاده از منابع آبی این سدها در بخش کشاورزی به ریاست کیوان شافعی فرماندار و با حضور محسن لو رئیس دادگستری ، بخشداران ، مدیران جهاد کشاورزی ، منابع آب ، تعاون روستایی ، فراجا ، دیگر اعضاء و تعاونی های بهره بردار در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه بر لزوم آماده سازی کانال های انتقال آب ، نظارت دقیق و مستمر امور آب در توزیع و مدیریت آب ، همکاری تعاونی های بهره بردار در پرداخت هزینه ها و همکاری و هماهنگی لازم به منظور نگهداری تاسیسات و پیشگیری از بروز هر گونه مشکل تاکید کرد.

وی افزود : منابع آبی ما محدود بوده و انتظار هست با توسعه شیوه های نوین آبیاری ، تعین و اصلاح الگوی کشت ، پیشگیری و مقابله با هرگونه بهره برداری غیر مجاز ، این منابع آبی به صورت صحیح مدیریت و مانع از هدر رفت آن شود.

فرماندار کامیاران در ادامه ضمن تاکید لازم مبنی بر حفاظت از منابع آبی شهرستان خواستار رفع تصرف اراضی ملی در محدوده رودخانه ها و پیشگیری از حفر چاه و هرگونه استفاده غیر مجاز از سایر منابع شد.