شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۴:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۳۱ ساعت ۱۷:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی و هفت کلاس ورزشی آموزش وپرورش کامیاران

با حضور فرماندار کامیاران ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ، معاون تربیت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ، رئیس آموزش و پرورش وخیر مدرسه ساز 9 طرح ورزشی آموزش و پروش کامیاران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور فرماندار کامیاران ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ،  معاون تربیت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ، رئیس آموزش و پرورش ، خیر مدرسه ساز وجمعی از مسئولان دو زمین چمن مصنوعی و هفت باب کلاس ورزشی آموزش و پرورش کامیاران با اعتبار یک میلیارد و نود میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 بهره برداری از این طرح های ورزشی در محل مدارس با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی در مدارس شهرستان ، ایجاد شور ونشاط و پیشگیری از آسیب های اجتماعی صورت گرفته است.

لازم به ذکر است زمین چمن های افتتاح شده شامل زمین چمن مصنوعی مدرسه سعید آزادی که بخشی از هزینه آن توسط خیر مدرسه ساز حاج علی اکبر فیضی تامین شده است و زمین چمن مصنوعی مدرسه امام (ره) که با همکاری خیر شهریار مستوفی و کادر مدرسه در زمینی به مساحت ۵۴۴ متر مربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان احداث شده است می باشد.

همچنین اعتبار کلاس های ورزشی به میزان ۲۹۰ میلیون تومان از سوی استانداری در جهت ارتقا فضای ورزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس ابتدایی پسرانه و متوسطه اول تامین که به نمایندگی از این طرح ها سالن ژیمناستیک مدرسه خلیج فارس افتتاح گردید.