شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۶:۳۲:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۱:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران : با اهتمام مدیران شهرستان مجتمع حرفه آموزی کامیاران به مکان دیگری منتقل شود

فرماندار کامیاران در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات مجتمع حرفه آموزی کامیاران برگزار شد ، گفت : انتقال مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی این شهرستان به خارج از شهر ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران روز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشستی با حضور کیوان شافعی فرماندار کامیاران ، باتمانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، سرهنگ جلیلیان فرمانده فراجا شهرستان ، فریدون رزمگاه معاون سلامت، اصلاح وتربیت اداره کل زندان های کردستان ، رجبی نماینده دادستان ، نادری رئیس زندان ، شهردار کامیاران و مسئولان دیگر دستگاههای خدمات رسان به منظور بررسی و ارائه راه حل های لازم در خصوص مشکلات مجتمع کاردمانی وحرفه آموزی شهرستان کامیاران برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه گفت : با توجه به قرار گرفتن این مجتمع در نزدیکی اماکن مسکونی و آموزشی و همچنین بر اساس قانون انتقال این مرکز به خارج از شهر ضروری است.

وی افزود : مدیریت شهرستان بایستی با در نظر گرفتن مصالح و ملاحظات نسبت به انتقال این مکان اهتمام لازم را داشته باشد.

کیوان شافعی ضمن تاکید لازم مبنی بر ارائه پیشنهاد موقعیت های مختلف از سوی راه وشهرسازی ومنابع طبیعی ، تصریح کرد : بر همین اساس کمیته ای متشکل از فرمانداری ودیگر ادارات و با همکاری اداره کل زندان ها تشکیل و نسبت به مکان یابی مناسب این کار اقدام خواهد کرد.

فریدون رزمگاه معاون سلامت، اصلاح وتربیت اداره کل زندان های کردستان و طیب نادری رئیس مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی کامیاران در گزارش های جداگانه ای به بخشی از مسائل و مشکلات این مجتمع اشاره وخواستار همکاری ادارات به منظور انتقال این مکان و رفع مشکلات آن از سوی دستگاههای خدمات رسان تا فراهم شدن مکان جدید شدند.

دستگاههای خدمات رسان نیز آمادگی خود را برای حل مشکلات این مجتمع اعلام نمودند.