شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۱:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۱۸:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار کامیاران به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری وسالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام (ره)

فرماندار کامیاران در پیامی فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام(ره) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ فرماندار کامیاران در پیامی فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد  حضرت امام(ره) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل کمیته امداد حضرت امام (ره)  در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ و به دنبال آن ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری گامی مهم در جهت اجرای دستورات دین مبین اسلام و رفع فقر و تبعیض در جامعه بود.

گسترش عدالت و حمایت از محرومان همواره به عنوان راهبرد و خط اصولی انقلاب اسلامی ایران مطرح و امام راحل و عظیم الشان نیز حمایت از مستضعفان را یک وظیفه اسلامی و کوتاهی در انجام این وظیفه را عدول از عدالت اجتماعی دانسته اند.

نهادی که همواره پیام آور نیکوکاری و حفظ کرامت خانواده ها و نماد حس نوع دوستي و خدمت به اقشار ضعیف بوده و با ارائه خدمات ماندگار به نیازمندان، یکی از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادت ها و سنت های پیامبر اکرم (ص) را زنده نگهداشته و باعث شادی دل های بسیاری از هموطنان رنج دیده و مایه رحمت و امید در جامعه بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس این نهاد ارزشمند، فرا رسیدن این هفته و روز ۱۴ اسفند را به تلاشگران عرصه حمایت از نیازمندان کشور و شهرستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون دست اندرکاران این امر خطیر  را از درگاه حضرت حق مسالت می نمایم.