شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۷:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۳ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در جلسه برنامه ریزی هفته منابع طبیعی : فرهنگسازی در راستای حفاظت از منابع طبیعی ضروری است

جلسه برنامه ریزی هفته منابع طبیعی وروز درختکاری به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار ، بخشداران ، رئیس منابع طبیعی و دیگر ادارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه برنامه ریزی هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ، بخشداران ، رئیس منابع طبیعی و دیگر ادارات روز سه شنبه ۲ اسفند ماه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان کامیاران در این جلسه با تبریک پیشاپیش هفته منابع طبیعی بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و گفت : فرهنگسازی و آموزش به آحاد جامعه در این راستا ضروی است.

کیوان شافعی اعلام کرد : دو مراسم شهرستانی در روزهای ۱۵ و ۱۸ اسفند در شهر موچش وکامیاران به منظور بزرگداشت هفته منابع طبیعی و درختکاری تدارک دیده شده و علاوه بر آن ویژه برنامه های درختکاری توسط ادارات و با محوریت منابع طبیعی در جریان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد : دولت سیزدهم برنامه ملی غرس یک میلیارد درخت در طول ۴ سال را در دست اجرا دارد که انتظار هست در شهرستان از ظرفیت های مردمی و ادارات در این زمینه استفاده شود.

فرماندار شهرستان در ادامه خواستار استفاده از گونه های مقاوم تر در برابر کم آبی شد.

در این جلسه رئیس منابع طبیعی شهرستان کامیاران با تقدیر از همراهی مردم و ادارات در اجرای برنامه های درختکاری اظهار امیدواری کرد با تداوم این همکاری ها شاهد تحقق برنامه های اعلامی برای شهرستان در زمینه غرس نهال باشیم.